/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
iTunes ???
Fra : return
Vist : 478 gange
100 point
Dato : 29-04-09 09:40

hej
har hentet og installeret iTunes og har så en ipod jeg gerne vil har lagt musik på

har prøvet at sætte en org musik cd i cd rom drevet og den bliver så overført til itunes biblioteket så langt så godt men hvordan får jeg så disse numre over på den spille liste jeg vil lave og over på ipoden nogen der kan hjælpe gerne med en lidt udførelig brugsanvisning

håber nogen der kan hjælpe

Accepteret svar
Fra : sp4nker

Modtaget 50 point
Dato : 29-04-09 12:05

Håber på du forstår engelsk...

http://www.dummies.com/how-to/content/setting-up-itunes-for-windows.html

step by step

Kommentar
Fra : return

Dato : 29-04-09 19:27

altså det man spørger om er hvordan man når man har lavet en ny spille liste hvordan får man så selve sangene over på din liste
for de er jo under sidst tilføjet
men kan ikke få dem over på min spille liste nogen der kan hjælpe

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 29-04-09 20:19

Tak for svaret sp4nker.< har selv løst det problemet men tak for hjælpen da