/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Fødselsdags gave til min mor!?
Fra : bruuno117
Vist : 1358 gange
500 point
Dato : 28-04-09 14:04

Ok, nu har jeg vredet min hjerne i et godt stykke tid for at finde på en god gave til min kære mor, og jeg kan bare ikke komme på noget! Det eneste hun egentlig ønsker sig og behøver er et nyt tastatur, og det søger min svigerinde for at hun for :/ Så hvis der er en herinde der har en god ide, evt et link til en side med gode gave ideer, vil jeg meget gerne høre om det, jeg har en uge til at få skidtet bestilt og tilsendt :/ foresten må det helst ikke koste over 500 kroner.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 28-04-09 14:13

Der findes en bakke man kan bære i én hånd, med et afballaceret håndtag,
den har jeg givet som gave gave på det sdidste,
og alle modtagerne har været meget glade for den...

Den koster lige under 500 kroner.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 28-04-09 14:20

Den er nu steget lidt...Er vældig populær:

http://www.inspiration.dk/produkt/97303

men den fås stadig nogle steder tll gammel pris 499 kr.

Den bliver hun glad for...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-04-09 14:21

Hej med dig.
Nu skriver du ikke hvor "ung" din mor bliver .
Men uanset alder er vi "piger" ALTID glade for at få et gavekort til enten en dejlig gang ansigtsbehandling eller en kropsmassage.
Prøv at tjekke i tlf. bogen hvad der er nær på din mor og forhør dig om priser.
Jeg LOVER dig det vil gøre lykke.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 28-04-09 14:27

Efter bakken, har jeg flere gange foræret Wellness besøg væk som gaver...

Får her på egnen (i Gråsten) ned til 300 kr.

Også disse har gjort lykke...

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 28-04-09 14:34

Hvad med at give hende et gavekort til en oplevelse

Der er 28 forskellige muligheder til 250-500 kr
Fra 500 -1000 kr er der mange flere - kig ind og bliv inspireret
Her kan du vælge
Citat
At opleve er at leve"

Her lever vi drømmene ud. Vi gør det let for dig, at finde de unikke oplevelser og krydre sjælen og hverdagen – eller finde GAVEN der bliver husket.

http://www.oplevelsesgaver.dk/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-04-09 14:50

Hvis jeg var din mor, ville jeg blive glad for et smykke

Hun har nok nogle i forvejen, men hvornår har hun sidst fået et af dig??Eller i det hele taget fået et??

Det vil være et varigt minde, hvor hun altid vil tænke på dig, når hun bruger det

Kan du ikke selv finde et, så tag evt. en veninde med, eller få hjælp i forretningen, de er meget dygtige til lige at finde det rette, bare du fortæller lidt om din mor, altså med hensyn til alder, evt. farver og såårn

Tillykke med din mor

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 28-04-09 15:03

Ja det lyder jo meget godt alt sammen, mit hoved problem her er at jeg ikke er rig, og det faktum at mors dag kun ligger 4 dage væk fra fødselsdagen (virkelig godt planlagt mor :) og hun skal ihvertfald have en flot buket til mors dag, så fødselsdags gaven må ikke blive så hulens dyr. Jeg sidder rent faktisk og tænker på om man ikke bare skulle bage hendes ynglings kage til hendes fødselsdag, det vil hun nok ikke blive ked af :) Og billigt er det også.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 28-04-09 15:04

min kære mor fylder foresten 55.

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 500 point
Dato : 28-04-09 15:25

Hvis gaven skal være en kage er der helt fantastiske kager her

http://himmelske-kager.blogspot.com/

Kommentar
Fra : mollymelissa

Dato : 28-04-09 15:28

http://www.onskeseddel.dk/gaveideer/ Dette er en meget god side, der kan du søge efter hvor gammel din mor er , og hvad det må koste, bruger selv den side tit :D

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-04-09 15:53

Ja nu hvor din mor ønsker sig et tastatur, så kunne du evt. give hende en USB nøgle, en plade til USB der holder kaffen varm, en USB hub, hvis hun skulle mangle stik, alt sammen koster det under 100 kr. stk. Noget i den stil?

Kommentar
Fra : Son-ny

Dato : 28-04-09 17:18

Hvad med noget fra denne seriøse butik:
http://www.sjovhilsen.dk/hadegaver-c-100.html

Der er nogle hjemmesko f.eks

Son-ny

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 28-04-09 17:40

Tjek din mors skab, hvor hun gemmer sin parfume. Se hvilken der er lige ved at være tom, og køb så en ny til hende !?
God jagt

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 28-04-09 17:57

Hvorfor slår du så ikke bare to fluer med et smæk - giv hende et gavekort til en oplevelsesdag med dig som meget passende kan finde sted på mors dag. Inviter hende ud at spise, i biografen, museum, tivoli eller noget andet hvor det bare er jer to. Ting og sager har hun sikkert nok af i hendes alder, men kvalitetstid med dig er måske blevet en mangelvare nu du er voksen

Mvh. ampere

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 28-04-09 19:38

du kan give din mor en kurv med kaffe , likør , god chokolade, servietter og lys og hvad der ellers hører til et godt kaffe bord , og den hjemmelavede kage til , så er der en fin tanke bag gaven :)) . og så sprænger det ikke budgettet

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-04-09 21:49

Sidste år til mors dag, fik jeg en kurv fyldt med alle mulige vareprøver fra Matas - koster ikke ret meget, hvis det overhovedet koster noget - der var også nogle enkelte cremer i som dog var købt

Smykker kan købes i alle prisklasser, og mange kvinder køber ikke smykker til sig selv, du kunne f.eks også starte en ny trend for din mor - troldkugler - så har du gaveideer til mange fødselsdagsgaver/julegaver ... men ellers så få hjælp i forretningen

http://troldekugler.dk/site/troldekugler/

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 30-04-09 22:43

Så fandt jeg lige ud af at min kære mor tager til de sydlige himmelstrøg den 9. så mors dag bliver der ikke noget af. så jeg har besluttet at bage en drømmekage til hendes fødselsdag, og servere den med en stor buket blomster. Tak for forslagene, pointene går til hellebirgitte for siden med alle de lækre opskrifter, den skal nok komme til nytte.

Godkendelse af svar
Fra : bruuno117

Dato : 30-04-09 22:44

Tak for svaret HelleBirgitte.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 30-04-09 22:54

Tak skal du ha´ håber du får bagt en superkage