/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Ipod
Fra : scrubber
Vist : 542 gange
200 point
Dato : 27-04-09 22:55

Min datter har en Ipod som jeg flere gange har prøvet at synkronisere med en bestemt spille liste som jeg har oprettet. I denne har jeg lagt de sange hun gerne vil have ind på ipod'en.
Men hver gang jeg prøver så får jeg den samme fejlmeddelse denne hedder -69.

jeg kan ikke finde noget nogen steder der henviser til denne fejl.

håber på hjælp

mvh scrubber

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 27-04-09 23:05

hvilken program er det?

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 27-04-09 23:09

Går ud fra det er Itunes, der står her hvad der er galt.

http://www.gaiaonline.com/forum/computers-technology/itunes-sync-error-69-help/t.44764287/

Jeg har flere gange oplevedet at folk ikke bruger links hvor svaret står, går ud fra det er fordi der er mange på dette forum der ikke kan Engelsk. Så skriver det lige.

Så det er fordi en af filerne er ødelag eller noget andet er galt med den. Der står en løsning til hvordan du finde ud af hvilken inde på linket. Men det gider jeg ikke til at oversætte.

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 210 point
Dato : 27-04-09 23:10

Du kan læse om fejlen her :

http://support.apple.com/kb/HT1210?viewlocale=da_DK&locale=da_DK

eller et at de andre steder, som findes ved at google "ipod 69"

Kommentar
Fra : scrubber

Dato : 27-04-09 23:21

Øv øv hvor er jeg træt af denne ipod.

Har prøvet at gendanne de oprindelige fabriksindstillinger, men nu er er et sprog på ipod som jeg ikke forstår.

Hvordan får jeg det danske sprog ind i igen ??

Mvh scrubber

Godkendelse af svar
Fra : scrubber

Dato : 29-04-09 16:06

Tak for svaret transor.