/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Magnet papir
Fra : Fijala
Vist : 3475 gange
200 point
Dato : 25-04-09 19:32

Jeg har fået en ide hvor jeg vil printe ud på magnetisk papir. Jeg ved man kan få det, men jeg synes ikke rigtig eg kan finde nogen der vil sælge det, uden at det er færdige produkter de tilbyder.

Er der nogen der lige ved hvor det kan købes. Helst i hvid farve.

Og lige en sidebemærkning. Kan man klippe i det.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-04-09 20:01
Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 210 point
Dato : 25-04-09 20:01

Ja og ja du kan klippe i det, jeg køber HP magnet papir i Bilka

Kommentar
Fra : severino

Dato : 25-04-09 20:03

Ja, jeg har en del A4-ark, som jeg har købt i bl.a. ALDI.

Ikke fordi jeg skulle bruge det, men hvis nu opgaven opstod, så er det jo rart at kunne klare det.
Ligeledes har jeg samme sted, købt strygeark, hvor man kunne printe et billed ud (spejlvendt), og herefter klippe det til, så det kunne stryges på T-shirts o.lign.

Jo man kan få mange forskellige ting i ALDI (en gang imellem).

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-04-09 10:04

Havde slet ikke tænkt på Aldi og Bilka. Vil tjekke om de har det på hylderne.

Takker for svarerne.

Godkendelse af svar
Fra : Fijala

Dato : 26-04-09 10:04

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-04-09 12:10

Selv tak, om nogle dage sidder du og klipper dine egne køleskabs magneter

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-05-09 12:53

Desværre havde hverken Aldi eller Bilka papiret. Men de havde noget andet magnetisk papir. Det blev så købt i stedet for. Det blev printet og klippet ud og så rigtigt fint ud, mmen desværre kunne det ikke hænge på magnetpladen. Det er en model hvor der er glas foran, så papiret skal være en del magnetisk. På køleskabet hænger det ok fast