/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Udskiftning : Windows Messenger -> MSN M~
Fra : Tmpj
Vist : 357 gange
100 point
Dato : 05-04-03 18:57

Er det ikke muligt at (i XP Pro) at fjerne Windows Messenger helt og installere den nye MSN Messenger 5.0? Jeg har prøvet at have dem begge, men MSN 6 loader ikke sammen med f.eks. Outlook Express som Windows Messenger gør. Er det ikke muligt af få MSN 5 til det?

Jeg har kigget lidt i min registry og finder stier til C:\Programmer\Messenger\... som nogenlunde svarer til MSN 5's installations mapppe, er det muligt bare at ændre variablerne i registry'et så de peger på MSN 5?

Kommentar
Fra : kummel

Dato : 05-04-03 19:13

jeg kører selv xp pro og messenger 5.0 uden problemer. gå ind på messenger.msn.dk og download programmet. Jeg vælger altid åben istedet for gem når det er små programmer, det kan være det gør en forskel.
Når programmet er downloadet bliver du bedt om at lukke messenger og den installerer så...
det burde ikke være sværere end det...
håber det hjælper

Kommentar
Fra : Tmpj

Dato : 05-04-03 19:55

Det er jo det jeg allerede har gjort, men den gamle Windows Messenger bliver bare som default Messaging Service.

Kommentar
Fra : kummel

Dato : 05-04-03 21:07

hmm, har du gjort precist sådan der? Så ved jeg ikke hvad der er i vejen...min installerede uden problemer overhovede

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-04-03 22:24

Sådan afinstallerer du messenger http://home19.inet.tele.dk/vikinger/XP/Inaktiver.htm

Kommentar
Fra : Tmpj

Dato : 06-04-03 10:24

Siden jeg benytter Fjernsupport sammen med mine venner SKAL Windows Messenger stadig være installeret, men er det ikke muligt at få MSN Messenger 5.0 til at starte, i stedet for Windows Messenger, når f.eks. Outlook starter?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-04-03 09:55

Hej

Har du prøvet at gå ind i indstillinger>personligt>rediger profil og så sætte
e-mail adressen på din outlook mail konto ind der og så sætte MSN til
at starte med windows.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-04-03 10:11

Hej
Jeg har lige prøvet på min MSN nu kommer min outlook frem når jeg trykker
på gå til min e-mail indbakke så det ser ud til at virke.

Manse9933