/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Transport af TV
Fra : Jesper_wood
Vist : 623 gange
100 point
Dato : 24-04-09 06:35

Skal til tyskland og hente et tv idag, vi skal være 2 i bilen 3 hvis muligt.

Kassen er denne størrelse: 1191 x 716 x 239 mm
Bil: Swift

Kan vi være 3 i bilen ?

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 24-04-09 06:46

Hvilken bil drejer det sig om: Fiat 500 eller en stor stationcar?

Det er vigtigt, at vide hvilken bil i benytter.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 24-04-09 06:48

Undskyld - jeg kan se, at det drejer sig om en Swift.

Accepteret svar
Fra : hawaii7

Modtaget 110 point
Dato : 24-04-09 06:57

Hvis fjernsynet fylder bagsædet, er der jo kun plads til 2 foran.
Efter målene tror jeg ikke der er plads til en person på bagsædet.

hawaii7

Kommentar
Fra : alka

Dato : 24-04-09 07:02

Hvis det er et 14" i kasse, er der plads til tre, men hvis det er et 28" eller større i kasse, begynder det at knibe med pladsen. Er det et 32" - 40" og i tager det ud af kassen, kan det nok stå på højkant.
Men hvorfor måler du ikke loft/brede/længde på det ene bagsæde lagt ned. Målene på TV'et, kan du jo finde på nettet!

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 24-04-09 07:05

Hi IBM760, det er jo også morgen ikke

Har ikke tilgang til bilen, så kan ikke måle. Tv'er er 37" så tror vi bliver nød til at smide en passager af inden vi kører.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-04-09 08:06

Jeg tror desværre IKKE det er nok at "smide" en af.....

Jeg tvivler på du kan få kassen ind på højkant - hverken på bagsæde eller med nedslåede sæder.....

Og en sådan sag må IKKE ligge ned - og da slet ikke over større afstande....

Så en større bil ville gøre underværker - så kan der måske også være 3 i bilen....

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 24-04-09 10:16

det bliver med garanti en sjov tur bare at få det ind i bilen bliver en prøvelse

Godkendelse af svar
Fra : Jesper_wood

Dato : 27-04-09 07:18

Må ikke ligge ned: Er det ikke kun Plasma ?

Men tak for svaret, det ikke kunne havde været i swiften.
Lånte en anden bil med mere plads.