/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Install. af NVIDIA nyeste driv
Fra : axelbjarne
Vist : 510 gange
50 point
Dato : 22-04-09 06:05

Andre der har problemer med GeForce Release 182
Version: 182.50 WHQL til XP. Den vil bare ikke installeres....

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 22-04-09 07:39

Installerede den selv for et par dage siden uden problemer!

Fik den via FileHippo's Updachecker - http://www.filehippo.com/ - Der er et fint program til at holde sine programmer opdaterede!

Prøv at downloade en ny version af Nvidia driveren gennem FileHippo!

/Torben

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 22-04-09 08:06

Nu prøvede jeg efter din anvisning, men desværre giver det samme resultat - med et gult udråbstegn i enhedshåndtering og følgende fejlkode...

Enheden kan ikke starte. (Kode 10)

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 22-04-09 08:11

Efter den står med det gule udråbstegn - kode 10 enheden kan ikke starte, får jeg tilbudt via Filehippe denne her...

ATI Catalyst Drivers 9.4 XP

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 22-04-09 08:18

Ok - Du skal ikke installere ATI driveren hvis det er et Nvidia kort du har!!!

Gå i Enhedshåndtering og find dit kort - Under Driver, vælger du Roll Back Driver til din 'gamle' driver!

Så burde dit kort virke, uden udråbstegn!

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 22-04-09 08:21

Det gør det også...men jeg burde jo kunne benytte den nyeste, da andre kan...det er jo en udfordring af finde fejlen...

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-04-09 10:05

Har du husket at afinstallere den gamle driver før du installere den nye.
Manse9933

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 50 point
Dato : 22-04-09 11:21

- havde samme problem, men fik så anvist version 7.15.11.7824. Det hjalp...

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 22-04-09 13:05

Jeg kører med den gamle...Version 6.14.11.8206

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 22-04-09 13:06

OK, rart at høre, at andre har problemer med den...så noget må der jo være galt...

Kommentar
Fra : edison

Dato : 22-04-09 17:21

har du prøvet først at køre noget reg clean.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 22-04-09 18:34

Ja, det har jeg - kørt oprensning, og normalt er de bare installeret ganske uden problemer...

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 23-04-09 00:27

Tak for svaret Stouenberg. Hvis jeg finder ud af noget, vil jeg lade dig det vide...

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 23-04-09 15:48

OK, jeg fandt den via en US side som havde spørgsmål/svar på samme problem:

http://www.geekstogo.com/forum/NVIDIA-geforce-7600gs-Code-43-graphics-card-after-Windows-Update-t218804.html

- hent linket i denne linie under "here":

Reboot normally (not into safe mode), and then, download and install the drivers found here.