/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
svæverammer
Fra : bublebee
Vist : 1545 gange
50 point
Dato : 21-04-09 09:27

Måske et dumt spørgsmål - har nogle billeder og nogle svæverammer. hvordan sætter man dem sammen - der er 4 skruehuller bagpå, skal der bare skrues skruer igennem her og direkte ind i rammen bagi så ???

Og så er der en pose små træstykker med - hvad er de til ???

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 60 point
Dato : 21-04-09 09:31

Ja du skal bare skrue ind direkte i rammen. Men jeg plejer at lægge halve tøjklemmer rundt i kanten, mellem billede og ramme, for at få nogenlunde samme svæveafstand hele vejen rundt.

Trækilerne er til selv maleriet. De bruges kun hvis lærredet er blevet slapt, så kan man sætte kiler i hjørnerne.

Håber du forstår min forklaring, ellers spørg igen

Godkendelse af svar
Fra : bublebee

Dato : 21-04-09 09:33

Tak for svaret HelleBirgitte. - det var bare super :) kunne ikke helt gennemskue det :)

Hav en dejlig dag - så vil jeg gå ud og lege videre :)

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 21-04-09 09:37

Selv tak og god dag til dig også