/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
IE8 downloadproblemer
Fra : kolibri2o3
Vist : 778 gange
500 point
Dato : 18-04-09 21:44

Hejsa. Kan nogen her forklarer mig hvorfor jeg ikke kan downloade IE8, når jeg prøver kommer der, når det næsten er færdigt en meddelse hvor der står, Denne instalation understøtter ikke operativsystemets nuværende sprog, hvad menes der med det.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-04-09 21:55

Og du henter den via Windows Update, der kommer den jo med det rigtige sprog

Kommentar
Fra : severino

Dato : 18-04-09 21:57

SPROGET!

Hvilket sprogversion bruger du i forvejen; og hvilken sprogversion er det du downloader?????

Kommentar
Fra : kolibri2o3

Dato : 18-04-09 22:07

det er den danske version jeg downloader, pcen er også indstillet til dansk.

Kommentar
Fra : kolibri2o3

Dato : 18-04-09 22:09

forresten, det er ikke via windows opdate, der har jeg ikke set den endnu,men det er en dansk version.

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 18-04-09 22:10

Har den liggende hvos du vil have den.
Direkte fra MS`s hjemmeside.
Men kan _du ikke selv installere den, er der noget galt med din XP eller højere.
Og den er ikke en disse bedre end # 6-eren
du får BARE så meget NYT LORT og skal passe på__MED

Kommentar
Fra : kolibri2o3

Dato : 18-04-09 22:22

det er en XP, jeg har godt nok læst, at mange er utilfredse med IE8.men det samme læser jeg om wista,at det er et langsomt program. jeg har både wista og XP,hos mig er XP alså langsom, så hvad angår IE8, ville jeg nu gerne ha det ned, så kan jeg jo selv se om det nu er så skidt.

Accepteret svar
Fra : Jorgen_ros

Modtaget 500 point
Dato : 18-04-09 22:52

Jeg vil gætte på at din XP er en engelsk udgave, men kører med dansk sprogversion.

Prøv at hente den engelske udgave.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 18-04-09 22:55

Hvis din XP er langsom, så kør CCleaner og defragmenter. Så ska den nok komme i omdrejninger igen. . Prøv at hente Ie8 på dette link, for at se om den så virker.

http://www.microsoft.com/danmark/windows/internet-explorer/

MKH fra heller22

Kommentar
Fra : kolibri2o3

Dato : 18-04-09 23:14

har lige prøvet prøvet at downloade som heller22 siger, det hjalp ikke. hvis jeg downloader den engelske version, påvirker det så ikke sproget,det kan godt være jeg spørger dumt,men det er den eneste måde at blive klogerer på, jeg mener sproget på mine forskellige sider.

Kommentar
Fra : kolibri2o3

Dato : 18-04-09 23:17

forresten det er en HP, hvad nationalitet den har ved jeg faktisk ikke.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 19-04-09 00:28

Selv om ie8 er på engelsk (hvornår hulen mon den kommer på dansk?) skulle den sagtens kunne "snakke" sammen med en dansk XP.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-04-09 00:57

Vent med at hente Internet Expolerer 8, indtil den kommer med i en opdatering, den er såmænd ikke meget anderledes end 7eren, måske lidt hurtigere men det kunne også kun gå en vej

Godkendelse af svar
Fra : kolibri2o3

Dato : 19-04-09 01:37

Tak for svaret Jorgen_ros. Problemet var som du beskrev, har hentet IE8 på engelsk, indtil videre ser det ud til at virke fint, uden mærkelige fejl, som jeg har læst om her på KANDU, pcen er heller ikke blevet langsommerer end den var i forvejen.

Kommentar
Fra : kolibri2o3

Dato : 19-04-09 10:22

hej igen. Lige en kommetar til IE8 som jeg downloadede på engelsk, hele msn siden er på engelsk, det er så ikke noget stort problem,da jeg så har sat den danske udgave i bjælken foroven så det er nemt at skifte til dansk. MEN jeg kan heller ikke komme til min netbank,det ville ha, været slemt hvis jeg ikke havde haft en pc mere(det ser ud til at, IE8 stadig er beta ) selv om intet fortæller det når man downloader,min bank aksepterer ikke beta.Nå men når man som jeg ikke kan vente,må man ta hvad der kommer. jeg har været i kontrolpanel for at se om den var til at slette igen.det ser ikke ud til at være nemt, jeg kan ikke finde noget IE8ikon.Nå skidt med det, inden længe vil jeg prøve om jeg kan finde ud af at genindstalerer, så starter man vel på en frisk formoder jeg.

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 19-04-09 18:00

Problemet med netbank kan meget vel skyldes din bank, som ikke har opdateret softwaren. Da jeg i sin tid installerede Ie 8 beta, kunne jeg ikke gå på netbank. jeg kontaktede bankes IT afd., som kendte problemet og de arbejdede på det, men jeg skulle regne med at der ville gå en måned før de ville love, at netbank kunne køre på Ie 8 - det går fint nu.

Du kan sagtens afinstallere Ie 8, men du skal nederst på listen og lede efter "Windows Internet Explorer 8"
Det går helt smertefrit at afinstallere og du vil vende tilbage til din tidligere version efter genstart.

Kommentar
Fra : kolibri2o3

Dato : 19-04-09 19:11

hej jorgen_ros. ja du har nok ret i at banken ikke har opdateret,der står at de understøtter Ie 6 og 7. hvis jeg vil slette Ie8 , skal jeg slette i kontrolpanel,tilføj og fjern,derefter kommer Ie7 automatisk igen. Har jeg forstået det rigtigt, eller hvad.

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 19-04-09 20:51

Helt rtigtigt