/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
problemer med at sende
Fra : snaken
Vist : 515 gange
55 point
Dato : 16-04-09 00:06

Hej. Benytter outlook 2003 - fuld opdateret. Eneste tidspunkt jeg har med at sende mail, er når jeg sender til enkelte pokerrooms i udlandet. Får en tilbagemelding som lyder:

Meddelelsen nåede ikke frem til nogle af eller alle de ønskede modtagere.
Emne:   Setting Problems
Sendt:   16-04-2009 00:19
Der kunne ikke leveres til følgende modtager(e):
'info@--------poker.com' den 16-04-2009 00:19
554 5.7.1 <info@-------poker.com>: Relay access denied

Jeg har tilladt mig at slette idenditeten på pokerrummet. Jeg benytter firmaernes mailadresser fra deres support sider.

Ellers kører mit outlook noget nær perfekt. Håber nogen har et bud

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 16-04-09 01:30

Jeg har ikke en skræddersyet løsning, men prøv at se på:
http://www.mailsnare.net/lore/article.php?id=090

Det kan være et problem med sikkerhedsindstillingerne. Prøv også at checke hvad de skriver på det poker site du forsøger at sende til.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 16-04-09 08:39

prøv og send til mail adressen hjemmefra.
Citat
<info@-------poker.com>: Relay access denied
Enten har mailserver administratoren på dit arbejde blokeret for det domæne du sender til eller også er domænet blacklistet.

Kommentar
Fra : snaken

Dato : 16-04-09 09:30

webnoob > desværre det hjalp heller ikke.

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 55 point
Dato : 16-04-09 09:42

prøv lige og gi' mig hele mail adressen i en privat besked, så kigger jeg lige på en mail adressen er blacklistet.

Kommentar
Fra : snaken

Dato : 16-04-09 10:30

webnoob > det er næsten uanset hvilket pokerroom jeg sender til så får jeg denne melding, men jeg vender lige tilbage i den private

Godkendelse af svar
Fra : snaken

Dato : 16-04-09 18:28

Tak for svaret webnoob.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 16-04-09 18:32

det var så lidt, altid glad for at hjælpe.