/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java Scripts / Spørgsmål
10  konsulent.. 626
Hvordan indstalerer jeg Java S
Fra : BjornJ
Vist : 1018 gange
200 point
Dato : 15-04-09 22:29

På Kort og matrikkelstyrelsens (www.kms.dk) hjemmeside skulle det være muligt at se forsellige kort.
Når jeg kommer ind på siden står der at min brovser ikke uderstøtter Java Script. Hvordan får jeg den til at gøre det?

Bjørn

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-04-09 22:31

Underligt sted - men du kan læse om det her

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=202340

Får du ikke en mulighed for at downloade det når du er på siden??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-04-09 22:33
Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 15-04-09 22:45

Hvis den bruges ved indberetning til skat burde jeg have den. Det er ikke længe siden at jeg indberretttede.

Bjørn

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 16-04-09 08:14

Hvilken Browser bruger du ?
Jeg tror bare din sikkerheds indstillinger er sat til at deaktivere JavaScript og du derfor skal tillade www.kms.dk at bruge JavaScript.

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 16-04-09 08:19

Hov. når jeg foresætter her.
Jeg bruger eks. Firefox med NoScript addon ( http://noscript.net/ ) og derfor er JavaScript og alt andet Script standard slået fra for alle sider/sites, og jeg skal aktivt tillade at dette sites må bruge Script se link.

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 17-04-09 09:20

Til Norsted
Alt det på engelsk kan jeg ikke finde ud af, men der var måske en løsning på mit problem i "Rabatten" i går var der en henvisning til noget der hed "Open Weight" et program der hver gang man får noget man ikke kan åbne, kan hjælpe.
Jeg har endnu ikke hentet programmet.
Til JegErHer
Min beskyttelse er AVAST! Ved du hvordan man kommer ind og åbner så JAVA Script ikke bliver blokeret.

Bjørn

Accepteret svar
Fra : JegErHer

Modtaget 200 point
Dato : 17-04-09 12:53

Din Antivirus tror jeg ikke bloker men mere en indstilling i din Browser.

Her en dansk hjemmeside hvor der skrives hvordan JavaScript aktiveres.

http://www.carsten-svendsen.dk/WithNoScriptDa.htm

Med mindre du har installeret en ekstra sikkerhed program, burde overstående være nok.

Hvis gør det modsatte af vejledningen står dette 'Du har ikke slået script til i din browser.' øverst på www.kms.dk

Godkendelse af svar
Fra : BjornJ

Dato : 17-04-09 14:12

Tak for svaret JegErHer.

Den er hjemme! Jeg tror de virer nu taket være dit link

Bjørn

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 18-04-09 08:25

dejligt, og selv tak.