/ Forside/ Interesser / Videnskab / Fysik / Spørgsmål
10  CLAN 630
Linjespektre
Fra : BSchmidt
Vist : 1398 gange
20 point
Dato : 13-04-09 18:05

Hej alle sammen.
Jeg skal lave en rapport om Linjespektre og i min konklusion skal jeg skrive om hvad Linjespektre er. Men jeg er lidt forvirret om det og jeg synes ikke jeg kan finde noget rigtigt godt fakta om det. Derfor ville jeg spørge om i kunne give mig fakta om Linjespektre?
Jeg har virkelig brug for hjælpen. På for hånd mange tak.
Hilsen Birgitte.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 20 point
Dato : 13-04-09 18:20
Godkendelse af svar
Fra : BSchmidt

Dato : 13-04-09 18:43

Tak for svaret Nordsted1.
.. jeg kan bare ikke bruge det første link fordi jeg ikke er medlem eller hvad man skal være der. Men tak.