/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Køb af office 2007 i udlandet
Fra : tinolarsen
Vist : 611 gange
100 point
Dato : 10-04-09 20:12

Jeg påtænker og købe office 2007, efter jeg har prøvet det i snart en måned nu.

Jeg har fået en mail fra Microsoft hvor de tilbyder det til en god pris.

Det er dog en engelsk licens.

Kan man bare sådan uden videre ændre sporget til dansk, eller vil de måske koste ektra.

Man kunne sikker også med fordel købe den i Sverige, når nu kursen er så lav, men vil bare helst ikke have den på svensk...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-04-09 20:14

Den skal du IKKE hoppe på, Microsoft sender ikke mail til dig privat

Kommentar
Fra : tinolarsen

Dato : 10-04-09 20:16

Jeg har da opgivet min mail da jeg installerede office 2007 i prøve perioden.

Linket i mailen er: http://buy.trymicrosoftoffice.com/buyuk/basket.aspx?culture=en-GB

og for mig og se er det Microsoft officielle side??

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-04-09 20:26

Ok, den ser go'nok ud, men det er jævnligt at man får mail fra lysky foretagner.

Om man kan ændre til dansk aner jeg ikke.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 110 point
Dato : 10-04-09 20:31

Hvis du køber Office på engelsk kan den ikke ændres til dansk. Du skal købe den danske version. Og hvis du køber i Sverige, så sørg for at få en dansk version.

Godkendelse af svar
Fra : tinolarsen

Dato : 10-04-09 20:37

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-04-09 20:39

Selv tak.

Kommentar
Fra : grow

Dato : 10-04-09 20:52

Inden du køber officepakken, så kan du evt. prøve denne gratis udgave. Den kan gemme data i windowsformat.

http://da.openoffice.org/about-downloads.html

Kommentar
Fra : Jonassen

Dato : 10-04-09 21:02

Selvfølgelig kan en engelsk version laves dansk.

Du skal dog købe en sprogpakke ved siden af til omkring 32 Euro.

http://office.microsoft.com/da-dk/suites/FX102113661030.aspx?ofcresset=1

Jeg bruger det selv.