/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
hvad er der med min slørhale?
Fra : sarahstella
Vist : 741 gange
16 point
Dato : 06-04-09 17:28

hej
Min slørhale den er "okay" mere tyk end min anden slørhale. Er det bare fordi at den spiser mere end den anden eller har den æg i maven? JEg ved det ikke. Den ligger også lidt meget nede på bunden af mit akvarium. En del mere end min anden slørhale.

fra sarahstella

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 26 point
Dato : 06-04-09 17:31

Den kan være med æg, men den kan også være lidt syg. Du må vente med tålmodighed og se hvordan det udvikler sig.

Godkendelse af svar
Fra : sarahstella

Dato : 06-04-09 17:34

Tak for svaret. jeg kan se om jeg kan bruge det:)

Kommentar
Fra : sarahstella

Dato : 06-04-09 17:37

Glemte lige at skrive at det først kom her til morgen. Den ligger også meget stille nede ved bunden.

Så har jeg også lige et andet spørgsmål.
Hvis at det er fordi at den har æg i maven hvor længe tager det så ca. før de kommer ud?

fra sarahstella