/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ny installations CD til Vista
Fra : keniel
Vist : 704 gange
100 point
Dato : 05-04-09 19:31

Jeg har på en eller anden måde fået slettet den pre-installerede Vista, og kan ikke re-installere programmet. Da maskinen er købt med Vista pre-installeret UDEN CD, mener jeg, at jeg kan forlange at få Vista på en CD.
Er dette rigtigt?

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 110 point
Dato : 05-04-09 19:47

På mange nye maskiner skal du selv brænde en recovery CD ud. Har du ikke gjort det, kan du kontakte producenten, og få tilsendt en. I de fleste tilfælde koster det, men du kan være heldig, at de sender den gratis. Men du har ikke krav på det.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-04-09 19:49

Det vil jeg mene.
Jeg har engang fået en Windows XP CD fra Dell.
Så prøv at ring til producenten af din PC.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-04-09 08:18

Prøv at starte din computer og så tryk på F12 tasten mens den starter klik klik klik klik så er det muligt at den finder den skjulte partition med recovry programmet.

Godkendelse af svar
Fra : keniel

Dato : 06-04-09 09:49

Tak for svaret stl_s.