/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Jagtbukser
Fra : Heidi-Ho
Vist : 2552 gange
50 point
Dato : 04-04-09 19:46

Hej igen i søde......hmmmm...returbukke...

Jeg skal nu til at investere i et par jagtbukser - helst i sort stramt læder der smyger sig tæt ind til kroppen.
De eneste krav jeg stiller er, at.....øøhhh.... "kropsdampen" skal kunne komme ud - og så skal de være hurtige at få af og på.

Nogen gode råd ??

Venter med længsel.......

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 60 point
Dato : 04-04-09 20:40
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-04-09 01:52

Stramme og hurtige til at få af og på ?

Kvinder..........

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-04-09 11:59

Ja Luffe, hvis nu ånden kommer over os. (kunne ikke dy mig)

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 05-04-09 17:12

Hej granner 01
Sikken da nogle dejlige jagtbukser du linkede til.
Bruger du selv samme type? Hvis du gør, så fortæl lidt om erfaringerne.

Masaien er pisse ondskabsfuld over at jeg vil have læderbukser. Han siger, at læderbukser er så tætte at man får svamp.
Men under en jagt med f.eks. 15 deltagere, kommer bukserne da af mindst 7 - 8 gange, så det kan sgu da ikke være et problem - jævnligt masser af frisk luft......Huuuuuiiiiiiiiiiii, jeg glæder mig til jagtsæsonen starter. Gør du også det granner 01?

Hvad laver alle de andre kedelige gamle mennesker? bb1, tongakineser, Sandhedsvidnet, The real deal.....osv osv? Har de skudt hinanden?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-04-09 17:20

Jeg ville sgu da gerne deltage i en jagt hvis bukserne skulle af 7-8 x på en dag, og helst steder uden brændenælder

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 05-04-09 19:21

Hej Hejdi Heider Joergen Heider heeeeeeeeeeeeeedi héiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiho

Hvad er det for noget svamp>>>>>> er det fodsvamp hvis det er, må du få behandlet Masaiens fødder for svamp+lakrids, men var det ikke en ide at du fik gjort de her læderbukser bundløse, så var du fri for at smide dem, men du er måske bange for træk
SHV

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-04-09 20:34

Hej Heidi

Jeg har ikke selv sådanne bukser men et par veninder har haft. Vi er lidt for gamle nu. Men de ville ikke gå i andet, de elskede deres bukser og jeg så dem ikke i andet i flere år. De siger stadig at det bare var de bedste bukser de nogensinde har haft. Og de var varme når det var koldt.

Jeg går lange ture og kan da godt skyde, men jeg har aldrig været på jagt og har kun skudt på en skydebane.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-04-09 20:35

Nååå ja de profilnavne du omtaler, jeg tror de er gået i hi, eller også har de fået så mange skæld ud at de holder sig lidt i baggrunden.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-04-09 20:37

Ja, og hvis garvningen ikke er ordentlig gennemført, så ved enhver, at urin bruges af østgrønlændenre til garvning. Derfor kan man trygt pisse i bukserne og lade de øvrige jagtdeltagere tygge løs på skindet, til garvningen er perfekt. Jo, jo - lederhosen er sagen, for nogle.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-04-09 20:40

Forresten ! Den der med avmp i undergrunden tror jeg ikke på, idet læderbukser er kendt for at lade dampen og andre luftarter passere frit. Men læderbukser passer ikke til regnvejr. Et par ellers velsiddende af slagsen kommer i våd tilstand til at ligne Lars Lykkes enorme hængerøv i fredstid.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 06-04-09 06:12

Tonganeser nu må du styre dig Lars Lykke i stramme læderbukser det grænser til "majestætsfornærmelse" . Du skal passe gevaldigt på at statsministereffekten ikke kommer efter dig
MEN en som jeg godt kunne tænke mig at se i sorte stramtsiddende læderbukser var fru Helle Thorning Schmidt + en smart lille håndtaske, det ville hun vind det næste valg på
SHV

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 06-04-09 12:21

Hej i bitte små søde lamser bamser.

Hvor fantasien dog svinger. Fodsvamp.!!??....... Nej ikke just der...en tak højere op.
Masaien har aldrig haft fodsvamp - han går i bare tæer. Han har også slidt al farven af fusbasserne, de er helt hvide nu.
Nu render han rundt og siger: Mig halvt dansker, hvid under fod.
Han har engang i tidernes morgen haft forhudsbetændelse. Hold da kæft hvor det kløede på hans skallede hoved. Hvergang han kom forbi en mur, skulle han absolut gnubbe sig opad den.
Og ved I hvad...??? Jeg skulle lege medicinmand. Jo, han ville partout have, at når han lå nøgen med masten hejst, skulle jeg brænde røgelse af, imens jeg rendte rundt og messede nogle afrikanske ord. Jeg husker endnu remsen, den lød sådan her: Armaaaa higgaaaaaa tukkumukuuu nekkeiiiii suppadanova AJ AJ HUUUUUUUUUGGGGGG.......Det hjalp ikke en skid!!! Rullekraven var stadig ildrød og kløende.
Nå, men det går ikke det her, tænkte jeg. Jeg ville satme ikke have noget at gøre med den negertamp sålænge hans flagstang har det sådan....det var helt sikkert..! Ved I hvad jeg gjorde..!!!??? Ha, ha, ha, I gætter det ikke..!!! Derfor vil jeg fortælle det. Hold faaaast det nærmer sig vold.
En morgen sagde jeg til ham: Godmorgen my love, haf ju sovet good??
Arrrrrhhhhhhhhhhh....... ik' so good som jæ ku' ønske. Sagde masaien, imens han kløede sig i skridtet. Imens han kradsede sig på flagstangen, vendte han det hvide ud af øjnene.
NUUUUUU!!!!! Er det den ondelynene slut, tæmkte jeg. Jeg fo'r hen efter en smedejernstegepande af de store, I ved, den er tung at danse med.....Jeg havde nemlig en plan.
PAS PÅ !!!! Råbte jeg skrigende. En edderkop !!! Idet masaien bukke sig for at kigge efter det påståede krybdyr, bankede jeg den store stegepande lige i bylden ham. Doooorkkkk sagde det, da jeg ramte ham. Han gik lige i gulvet med et brag. Der lå den store tamp med tungen langt ud ad halsen.
På med arbejdshandskerne, varmt vand tilsat sæbe, klorin, eddikesyre, brintoverilte og en ordentlig sjat af min morgenurin op i et fad - og så kan I dælme tro hans egetræspæl blev skrubbet og skuret. Resultatet udeblev da heller ikke. Efter 2 dage var han rask - og så kan I tro hans flagstang kom i brug igen. HUiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..............

granner01 har du nogensinde kendt en masai.....sådan ind og ud ??

Ha ha ha ha i små bastbukke, I er helt vilde med Helle Thorning. Hvad med Birthe Røn - eller Marianne Jelveg ???
Jeg har hørt af omveje, at de, Marianne og Birthe, er rene vulkaner i en seng.

Nå nu kalder masaien for 4. gang i dag. Jeg bliver da helt hudløs hvis det her fortsætter.
Jeg tror snart jeg vil kalde masaien for, steven....

Auf wienersnchitzel med jer......

Kommentar
Fra : edith1968

Dato : 06-04-09 13:37

Hold kæft "kvinde" hvad er du dum

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 06-04-09 15:59

Citat
Hold kæft "kvinde" hvad er du dum

Kære søde Edith 1968.....1968 er det årstallet for din fødsel ???

Om jeg er dum ?? Jeg er lige så dum som et forskallingsbræt. Min forhenværende mand sagde altid: Heidi, du er 10% dummere end en lagkage, men du er fandens god i en seng.

Men Edith, jeg har gået flere år i skole end du. Jeg har gået i skole i 24 år. Tilsidst lykkedes det da også for mig at få 8. kl. afgangseksamen med et gennemsnit på 6......Hvaba, kan du stikke den??

Efter eksamefesten, som varede en hel måned - her skylder jeg lige at sige; At ligge på ryggen en hel måned.....det kræver sig kvinde.....WOOOOW HUUUUUUIIIII....osv....

Nå, men så kom tiden hvor jeg rejste til afrika. Jeg havde læst så meget om de afrikanske stammer, at jeg følte, nu var tiden kommet til at prøve det af også. Og Herre Jemini, Halleluja og shalom alejkum hvor var det stort. Jeg har jagtet løver med spyd. Skudt store han-elefanter med bue og pil - ja, sågar har jeg engang nedlagt en stor krokodille med slangebøsse. Bagefter flåede og åd vi krokodillen. Den smagte lidt hen efter....hmm...gammel kyllingesteg u/ agurkesalat og slim line pomfritter med remoulade. Skindet brugte vi som sko. Tænderne som en pragtfuld halskæde.
Jeg har engang kæmpet, i over 8 stive klokketimer, med en stor kvælerslange. Svinet kæmpede og kæmpede - og jeg, Heidi-Ho, kæmpede og kæmpede. Tilsidt fik jeg overtaget og kvalte slangen med mine bare næver.....Pyhha, jeg ønsker ikke for dig at du nogensinde kommer i den situation.

En dag da jeg sad uden for hytten og læste lidt i avisen, du ved den der, Savanne Tidende - søndagsudgaven, hvis jeg skal være ærlig. Da der pudselig, som et lyn fra en klar himmel, dukkede en stor flot fyr op. Hans påklædning var en gammel stråhat og skørt der var lavet af bastet fra en kokosnød. Hvilket passede meget godt, for når man kiggede op under hans bastskørter var det første man fik øje på - et par ordentlige kosnødder. HUIIIIIIIII.

Nå, men søde Edith anno 1968, nu vil jeg slutte for denne gang.

P.S. Vil du, min søde Edith anno 1968, fortælle lidt om dit liv ? Et og andet siger mig, at du har arbejdet i nonnekloster....???? Fortæl, fortæl.....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-04-09 22:57

Heidi-HO

Takker og bukker for et godt grin. Dem kan man ikke få for mange af.

Kommentar
Fra : edith1968

Dato : 07-04-09 08:44

Du er en skør knold, jeg har ikke lyst at dele mit liv med dig, men humor har du sgu

Godkendelse af svar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 07-04-09 20:21

Tak for linkene vedr. bukserne, søde granner01.
Jeg havde dog håbet på, at der var lidt flere chick'e modeller blandt de røvkedelige jagtbukser.

Næste spørgsmål bliver om varmt undertøj ......i G- strengsmodeller.....Heiiiiiii

Glæd jer pi'r

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-04-09 22:23

Hvorfor bliver du ikke standup? Du er bare så morsom.