/ Forside/ Interesser / Dyr / Andre dyr / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 552
Gråænder
Fra : FrejaFlop
Vist : 560 gange
100 point
Dato : 03-04-09 11:06

hej -vi har et gråandepar som vi håber vil yngle for første gang i år. De var selv store ællinger i sep. 08, så jeg regner med at de kunne lægge æg her til foråret. Kræver de mon noget særligt- er der noget vi kan tænke på - de har læ og et "lille skur " men er ellers udendørs. Er der nogen de4r har erfaring med det hos Kandu?

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 100 point
Dato : 03-04-09 12:48

Hej

Kender du Dansk Fjerkræ Forum ... her kan du evt. også stille dine spørgsmål

Citat
På Dansk Fjerkræ Forum finder du Tips & Tricks, samt dejlige billeder af brugernes høns, kyllinger, ænder og andet fjerkræ, samt hønsehuse og andre fine projekter, ligesom flere af medlemmerne ledsager deres indlæg af et lille foto af dem selv.

For at du kan få glæde af disse faciliteter, er det nødvendigt, at du registrerer dig som bruger.
Alle er velkommen til at deltage......

http://danskfjerkraeforum.dk/prod/index.php

Held og lykke med ænderne

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-04-09 13:52

De er meget nøjsomme de ænder, De yngler på altaner på 3. sal, i lukkede gårde så ællingerne må bæres til vand. Alle vegne, så i har da allerede gjort hvad i kan.

Godkendelse af svar
Fra : FrejaFlop

Dato : 03-04-09 16:11

Tak for svaret HelleBirgitte. Sjovt nok lagde Fru. Gråand lige et æg i dag. Så det ser lovende ud.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 03-04-09 17:29

Hej igen ....jamen så er da fine påskeæg

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 03-04-09 17:29

er da fine = er der da fine