/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hotmail konto er lukket.
Fra : toby-a
Vist : 2427 gange
55 point
Dato : 03-04-09 08:46

Hej.

Jeg skulle ind og tjekke min mail, hvor der pludselig står følgende:
_________________________________________________________________________________
Windows Live™
StartsideProfilPersonerPostBillederMere ?MSN ?
Tobias ?log af
Denne konto er lukket
Din konto er lukket, fordi den ser ud til at have overtrådt vores Vilkår for anvendelse. Hvis du vil genåbne kontoen, skal du gøre følgende:
1. Klik på nedenstående link, og udfyld e-mail-formularen.

2. I boksen "Vælg en indstilling" skal du vælge Problem med forbindelse/logon.

3. Der vises en ny boks, der også har navnet "Vælg en indstilling". Vælg Kontoen er lukket. Adgang nægtet.

4. Sørg for at besvare alle spørgsmål, der er markeret med en rød stjerne (*). Klik derefter på Send.

Vi gennemgår din ansøgning og vender tilbage inden for 24 timer. Send IKKE flere formularer, da det vil forlænge svartiden.

Hjælp
© 2009 MicrosoftBeskyttelse af personlige oplysningerJuridisk meddelelse
HjælpKontoFeedback

_________________________________________________________________________________

Der er ikke noget andet link end "Hjælp" og når man går ind på "Hjælp" siden kommer følgende side: http://windowslivehelp.com/Default.aspx

På forhånd tak.

Mvh.
Tobias Andersen

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 03-04-09 08:49

Jamem de fortæller dig jo egentligt ret grundigt hvad du skal gøre??? Hvad er det mangler yderligere hjælp til?

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 03-04-09 09:14

Tror du ikke du skal videre til denne side:
http://windowslivehelp.com/solutions/accounts/archive/2009/01/28/Account-Closed-Access-Denied.aspx

Nu er jeg ikke stærk i det engelske. Men tror du skal klikke på "Eror on login: AccountC.."

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-04-09 17:00

Det ser ud til at du har fået tilzsendt en mail med et lidt underligt vedhæftet. Det har provokeret Microsofts spamfilter til at tro at det er skadeligt indhold. Så reagerer programmet ved at sige at kontoen skal lukkes for ikke at ødelægge noget. Du har ikke gjort noget forkert, det er en program(fejl) hos Microsoft.

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 03-04-09 20:53

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Tror du ikke du skal videre til denne side:
http://windowslivehelp.com/solutions/accounts/archive/2009/01/28/Account-Closed-Access-Denied.aspx

Nu er jeg ikke stærk i det engelske. Men tror du skal klikke på "Eror on login: AccountC.."

Jeg tror det er dét, der står, at de vil svare inden for én dag, så håber virkelig jeg får en mail fra dem, på min anden mail om, at det er en fejl, og at de åbner den igen. :D

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-04-09 21:43

Du må vente på at de skriver til dig eller at de åbner din konto. Hvis du altså har kontaktet dem.

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 05-04-09 00:28

Kode
Du må vente på at de skriver til dig eller at de åbner din konto. Hvis du altså har kontaktet dem.

De har ik svaret endnu.

Har i nogle andre gode bud på, hvad man kan gøre?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-04-09 01:02

Citat
Har i nogle andre gode bud på, hvad man kan gøre?
nej desværre det ser ud som om deres support side ikke virker, og derfor bliver du omdirigeret, jeg har brugt msn support 2 gange, ikke at det hjalp mig, den flinke pige læste vist den samme manual som jeg havde læst jeg har prøvet om jeg kunne kopierer adresen fra hendes svar mail, det blev ikke vellykket og kan ikke bruges som en adresse at sende til, på et eller andet tidspunkt kommer supporten vel op at stå igen, så du kan få sendt din mail og genåbnet din konto

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-04-09 01:19

Nu skal du bare se her, jeg fandt en formular du kan udfylde og sende, den er til msn e-mail support, så mon ikke det er det rigtige sted at henvende sig, prøv om ikke du kan få et svar derfra, de svarer med mail og du skal selvfølgelig IKKE oplyse svarmail som den du ikke kan logge ind, så kan du jo ikke læse svaret:
https://support.msn.com/eform.aspx?productKey=edfsmsbl&ct=eformts
der står en hel masse om firma med mere, men mon ikke de i det midste vil fortælle hvor du ellers kan henvende dig, hvis ikke det her er det rigtige sted, linket kom frem da jeg klikkede på "Jeg har problemer med min windows live hotmail konto", og det har du jo

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 05-04-09 12:32

Kode
Nu skal du bare se her, jeg fandt en formular du kan udfylde og sende, den er til msn e-mail support, så mon ikke det er det rigtige sted at henvende sig, prøv om ikke du kan få et svar derfra, de svarer med mail og du skal selvfølgelig IKKE oplyse svarmail som den du ikke kan logge ind, så kan du jo ikke læse svaret:
https://support.msn.com/eform.aspx?productKey=edfsmsbl&ct=eformts
der står en hel masse om firma med mere, men mon ikke de i det midste vil fortælle hvor du ellers kan henvende dig, hvis ikke det her er det rigtige sted, linket kom frem da jeg klikkede på "Jeg har problemer med min windows live hotmail konto", og det har du jo

Tror godt det kunne være det rigtige. :)
Men hvad skal jeg skrive ved disse?:
- Hvilket domæne sender du fra?
- Hvad er IP-adresserne på din e-mail-server til udgående e-mails (som de vises for den modtagende e-mail-server)?
- Er din server dedikeret eller delt?
- Hvilket program til administration af adresselister anvender du?
- Hvordan håndteres afviste meddelelser (rapporter over ikke-leverede e-mails) af dit system?
- Hvad er omfanget af dine e-mail-afsendelser?
- Angiv nogle af de konti i Microsofts systemer, som du forsøger at sende e-mails til.
- Vises eventuelle mislykkede transaktioner i dine SMTP-logfiler, når du forsøger at sende til adresser på MSN, Windows Live, Hotmail eller andre MSN-tjenester? Hvis det er tilfældet, skal du medtage dem her.
- Kan du oprette en telnet-forbindelse via port 25 til mx1.hotmail.com fra din(e) e-mailserver(e)?
- Kan du spore (traceroute) stien til 216.32.183.201 fra din(e) e-mail-server(e)?
- På hvilken måde eller hvilke måder tilføjes modtagere til dine adresselister?
- Angiv URL-adressen til din politik om beskyttelse af personlige oplysninger.
- Angiv den URL-adresse, som brugere vælger for at kunne modtage e-mails fra dig.
- Angiv den URL-adresse, som brugere kan vælge for permanent at opsige abonnement på e-mails fra dig.
- Er du Return Path-klient i øjeblikket?
- *Er du Sender Score-certificeret bruger?
- Udgiver du Sender Policy Framework (SPF)/Sender ID-poster til din IP-adresse?
- Anvender du forskellige IP-adresser til marketing-e-mails med henholdsvis transaktionsformål og promotion-/abonnementsformål?
- Deltager du i programmet Junk Mail Reporting (program til rapportering af uønsket e-mail)?

Alle disse oplysninger skal besvares, men jeg ved ikke hvad jeg skal skrive dér? Der MÅ simpelthen være en nemmere måde..

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 55 point
Dato : 05-04-09 14:26

Citat
Der MÅ simpelthen være en nemmere måde..

Det er der også - OPRET EN NY

Godkendelse af svar
Fra : toby-a

Dato : 06-04-09 10:37

Har jeg også bare gjort. :b