/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook 2003
Fra : xteam
Vist : 538 gange
50 point
Dato : 29-03-09 21:27

Ved ikke hvad der er sket. Min indbakke viser 2 ulæste mail, men jeg har været alle indkomme mail igennem og kan ikke finde dem. Hvor kan de gemme sig ???????

Kommentar
Fra : clou

Dato : 29-03-09 21:29

Har du kigget i uønsket mails?

Clou

Kommentar
Fra : xteam

Dato : 29-03-09 21:35

Ja der ligger ingen

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 29-03-09 21:42

Der kan være noget i RRS kilder , hvis du har tilmeldt dig noget

det snød mig selv

Kommentar
Fra : xteam

Dato : 29-03-09 21:45

Hvad er RRS kilder

Accepteret svar
Fra : Tordenkalven

Modtaget 60 point
Dato : 29-03-09 21:48

Nogle feed, et nyt begreb man kan tilmelde sig og får så post når der sker noget i det man har yilmeldt sig

Outlook laver så slev en mappe hvor der så er post i....

det kunne være dem du ikke kan se før du lukker mappem RSS op....den er i oversigten over mapper indmappe, kladder og så kommer RSS hos mig ( 2oo7 outlook)

Kommentar
Fra : theking20000

Dato : 15-04-09 09:28

Jeg har haft lignende problem. Fandt aldrig de ulæste emner
Jeg "løste" problemet ved at højreklikke på indbakken og valgte "marker alle som læst"

Godkendelse af svar
Fra : xteam

Dato : 18-04-09 08:58

Tak for svaret Tordenkalven.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 18-04-09 09:31

selv tak

godt du fandt dem