/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Tak Manse9933
Fra : Eyvind
Vist : 391 gange
100 point
Dato : 29-03-09 10:54

Tak for et lille lækkert fotoprogram.
http://www.faststone.org/FSResizerDetail.htm
Lige sådan et jeg kan bruge.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-03-09 11:13

Ja,han laver rigtige fede programmer,jeg har købt licens til hans capture program og bruger det mange gange om dagen også hans image browser er fed det kan alt det hans andre programmer kan tilsammen,jeg tror efterhånden man skal være hurtig,han er så småt begyndt på at lave hans programmer til shareware da jeg fandt hans side var alle programmerne freeware.

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 110 point
Dato : 29-03-09 11:15

Citat
capture program og bruger det mange gange om dagen

Jeg tager billeder af alt f.eks. når jeg handler på nettet,bedre bevis og man spare printer papir

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 29-03-09 11:24

På ferie kører vi meget med bus ud i det blå.
Der hvor vi lander tager jeg lige et par billeder af området og busplanen.
Så kan vi måske finde tilbage og nå en bus til tiden.

Jeg har hentet programmet i alle udgaver.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-03-09 11:32

Med sreen capture programmet kan man også tage skærm videoer med lyd/alt man foretager sig på skærmen,hele skærmen eller specefike områder) og det virker perfekt,for kun 19 dollars og livstid opdateringer.
Kan også tage billeder af hele hjemmesider,fra top til bund.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-03-09 11:33

screen

FastStone Capture