/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Systemundersøgelse
Fra : Avant85
Vist : 597 gange
300 point
Dato : 28-03-09 21:09

Findes der et program, man frit kan downloade, som kan undersøge en PC. Så man kan se, hvad der er af komponenter i maskinen, og som også kan måle kapaciteten / hastigheden / kvaliteten. Således at man kan se, om der er det der skal være efter "indholdsfortegnelsen" og om kapaciteten kan måle sig i forhold til lignende komponenter / andre PC-er med tilsvarende opbygning.

Slet og ret, om man får det, som man er blevet lovet, og om ydelsen er som lovet

Venligst Avant85

Kommentar
Fra : iah

Dato : 28-03-09 21:18
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 28-03-09 21:48
Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 28-03-09 21:48

Gå i START og åbn Hjælp og Support og find "Systemoplysninger", der kan du se alt hvad, hvad der findes på din netop PC.
mvvh

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-03-09 22:32

Her er der alle de tests du kan få brug for.

http://www.passmark.com/products/index.htm

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-03-09 22:33
Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 300 point
Dato : 28-03-09 23:31

Og lige en mere, Belacr er nemlig også god og gratis, når den har undersøgt comuteren, så viser den resultatet i din standard browser: http://www.belarc.com/free_download.html

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 29-03-09 08:58

eller prøv siw,et rigitgigodt program.

http://www.gtopala.com/siw-download.html

Godkendelse af svar
Fra : Avant85

Dato : 29-03-09 10:20

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-03-09 11:52

Selv tak, kunne Belarc levere det du ønsker ? Jeg blev lidt usikker, da jeg nærlæste dit spørgsmål igen