/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
lærerige mp3 filer
Fra : Tilde10
Vist : 600 gange
80 point
Dato : 24-03-09 19:25

Kære folk på Kandu
Jeg håber I kan hjælpe mig.
Jeg er 3 års gymnasielev.
Jeg har fundet ud af at man lærer gloser smadder godt ved at få tekster og sange repeteret på mp3´en. Så...
-Er der nogen der kender noget til nogle steder hvor jeg kan finde biologi-stof (b-niveau) oplæst til at lytte til?
- og så leder jeg efter "la vida es un tango" af Dolores Soler-Espiauba, som jeg rigtig gerne ville finde som indtalt mp3 fil på spansk så jeg kan gå og lytte til den.

Håber I kan hjælp mig med at blive fagligt bedre

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 90 point
Dato : 24-03-09 19:59

Her er en masse sange med Dolores Soler-Espiauba
http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=Dolores+Soler-Espiauba&aq=f

Jeg tror ikke du kan få dine biologi tekster på mp3, du kan muligvis få noget på en CD, men det er ikke det der er lavet mest af. Prøv at snakke med en på biblioteket, de ved nok hvad der er til at få fat i og om man kan få fat i det. Og så må din lærer vide det.

Kommentar
Fra : peterpyt

Dato : 24-03-09 20:19

www.podcast.com ~ søg på biology... Søg på spanish...

Der ligger lidt at hvert..

// Peter..

Godkendelse af svar
Fra : Tilde10

Dato : 11-04-09 19:53

Tak for svaret granner01.
Du har nok ret i at det ikke findes, men alternativer er altid gode

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-04-09 20:53

Selv tak du.