/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
For 'BarkeBillen's 'tip'...
Fra : molokyle
Vist : 943 gange
100 point
Dato : 23-03-09 18:15

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-03-09 18:23
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-03-09 18:30

Jamen så... ska' axelbjarne da os' ha' 100 af de fuldfede for Tip'et ( http://www.kandu.dk/tip19356.aspx ):

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-03-09 18:37
Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 23-03-09 19:45

Prøv dette program - det er shareware, så er det gratis i et stykke tid, men det er udmærket til oprydning i registreringsdatabasen osv...

http://www.freedownloadscenter.com/Utilities/Misc__Utilities/Ashampoo_WinOptimizer_4.html

Jeg har fået det gratis igennem komputer for alle...men kan ikke lige huske koden, for så kunne du få den...

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 23-03-09 19:46

Det var til molokyle...jeg kan jo ikke skrive til dig privat...

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 23-03-09 19:50

Registy Booster 2:

RB-0HRWD7-NWYFT4-RJKZ1U-350VUA-MW2PBK

koden skal sættes ind nederst i venstre side, men det skal nok være programmet fra 2007/2008, men hvis du har lyst, så prøv bare 2009.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-03-09 11:13

axelbjarne -> Skrive til mig privat? Det ka' du NU !

..men det burde ik' vær' nødvendigt?

Alm. oprydning/optimering klarer jeg nu med:

1.) Smart Defrag
2.) TweakNow RegCleaner
3.) Ccleaner
4.) ..og det helt forrygende: Advanced SystemCare

..foruden de 'indbyggede'; Diskdefragmentering og Diskopydning.

..og så har jeg lavet små-tweaks hist og pist med: Regedit

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-03-09 19:09

Nå, men det kort e og lange er:

HVIS jeg laver en *.bat fil i IE's bibliotek; Internet Explorer:
Kode
@echo off
@start /high iexplorer.exe
cls

..og opretter en genvej på f.eks. Skrivebordet, så sker der dét, når man klikker på denne, at IE startes op, men ser man i proceslisten, så vil der være to 'instances'. Den AKTIVE (den IE der vises på skærmen) kører stadig normal prioritet. Den 'anden' kan man f.eks. lukke fra proceslisten uden der sker en fucking prut. Den 'eksisterer' med andre ord ikke som en brugbar proces.

Altså opnår man absolut ingenting med en sådan batchfil. Måske man gjorde med IE7 ? IE8 vil nemlig ikke 'lege med'. Den (gen-)starter blot en 'ny' default browser med normal prioritet ...efter at have lukket den nyligt oprettede med HIGH.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-03-09 19:18

..man kan dog STADIG få IE8 op i 'højt gear' med joblistens højreklik på iexplorer.exe og vælge prioritet: high.

Det er *.bat filen som ikke 'funker' efter hensigten.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 24-03-09 20:43

Den fungerer godt nok ved mig.

Prøv at lave en sfc /scannow med din installations CD...derefter installer SP3 igen, der mangler altid filer....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-04-09 15:21

Nøeh... der mangles ik' no'et

..men; By The Way ...Internet Explorer 8.1 ..er liiiige på trapperne

http://newz.dk/internet-explorer-8-1-paa-vej-med-store-forbedringer

</APRILSNAR>

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 02-04-09 21:11

Det virker ellers godt, med at sætte Batfilen ind i alle programmerne også explorer 8

http://peecee.dk/upload/view/161613

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-04-09 22:19
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-04-09 07:10

Ja, ja, ja... axelbjarne og Manse9933 ...jeg HAR jo prøvet, men resultatet er det samme

Batchfilen ændrer IKKE prioriteten hos mig.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 05-04-09 07:31

Det ændre heller ikke prioriteten hos mig, men der kommer smæk i programmerne og internet explorer...

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 05-04-09 07:33

Jeg kopierer den simpelthen ind i programmerne...Stifinder, C, programmer...og så kopierer jeg den ind i hver enkelt program, og det kører bare der ud ad...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-05-09 15:57

BarkeBillen -> Ingen arme? ..ingen småkager!

</MOLOKYLE>

Annuller spørgsmålet
Fra : molokyle

Dato : 07-05-09 15:58

Ingen response?
...ingen påængår!

</MOLOKYLE>