/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Bulgarien
Fra : Dipsey
Vist : 862 gange
40 point
Dato : 22-03-09 19:35

Er der nogen der kan fortælle forskellen på Golden Sands og Sunny Beach? Vi er 3 veninder der skal afsted, men kan ikke finde ud af hvad der er bedst. Vi er interesseret i gode shoppe muligheder og meget gerne med gode barer/diskoteker..

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 22-03-09 19:44

Hvad har det med Penge, Karriere, Investering at gøre?

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 22-03-09 19:45

Hov, var sikker på jeg satte den under rejser..

Kommentar
Fra : vagnry

Dato : 22-03-09 19:56

God ferie, at score er vel også en slags afkast=investering

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 22-03-09 19:57

Haha

Kommentar
Fra : Larsigne

Dato : 22-03-09 20:23

Bulgarien!! - ville aldrig turde tage på ferie der!

Jeg taler ud fra mange års erfaring, med rejser dertil og rundt i hele landet.

Kotumen er ens for hele Bulgarien - plattenslageri og

Det er et U-land som intet har at gøre i eu før end de har læst Emma Gad's.

At tænke sig, at skulle på ferie i det land og så kun "sikkert" kunne opholde sig på et afgrænset område.

Find et mere sikkert feriemål -Tyrkiet f.eks.

Mvh. Larsigne

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 22-03-09 20:26

Okay, har ellers hørt meget godt om landet-

Kommentar
Fra : Malik

Dato : 22-03-09 20:39

Sunny Beach er da et godt valg mener jeg. Stedet fik dog et dårligt ry på et tidspunkt, men lad dette være fortid.

Gå lige ind på
http://www.youtube.com/watch?v=nEbmSdfp1DQ

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1035331.ece

Golden Sands på http://www.goldensands.bg/ hvis det er bade ferie med barer osv. til billigere priser.

God tur! Mvh. Bjarne

Accepteret svar
Fra : Vindrue

Modtaget 40 point
Dato : 22-03-09 22:21

Hej Piger.
Jeg var på ferie i Sunny Beach med en veninde 2 uger i 2007. Det var seriøst den bedste ferie jeg længe har haft. Det var først da vi kom hjem vi hørte om voldtægt, vold episoder og pengeafpresning i de uger vi var der, men vi oplevede altså INTET af dette dernede....kun flinke folk og festlige mennesker....kald os naive, men sådan oplevede vi det

Min bror var ugen efter i Golden Sands, og da vi sammenlignede priser på mad, tøj, diskoteker osv. så havde vores rejse i Sunny helt klart været billigst. Jeg ved ikke om dette er tendensen generelt, men det var det ihvertfald med alle de ting vi sammelignede.

Det er ihvertfald ikke sidste gang jeg har besøgt Sunny Beach. Håber i kan bruge svaret, og rigtig god ferie til jer

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 23-03-09 06:07

Super skønt svar, det var lige det vi manglede :)

Godkendelse af svar
Fra : Dipsey

Dato : 16-04-09 20:48

Tak for svaret Vindrue.

Kommentar
Fra : Larsigne

Dato : 16-04-09 21:17

Tjaahh - nogen hører det de kun vil høre og lukker måske ørerne for fackts