/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Når windows 7 ophører ?
Fra : tararam
Vist : 669 gange
110 point
Dato : 21-03-09 08:30

Jeg er blevet glad for windows 7. Til august skulle test versionerne ikke virke mere, eller noget med nøglen ikke fungerer mere.
Men jeg mener at hvis man først har downloadet windows 7, så fjerner programmet jo ikke sig selv, med mindre at man ikke fjerner "automatiske opdateringer" som måske går ind og gør således at det ikke kan bruges.
Så - hvis jeg til august fjerner automatisk opdatering til windows 7, vil jeg så ikke kunne fortsætte med programmet indtil jeg køber en udgave af det senere ?

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 21-03-09 08:38

Nej, mange af beta versioner har en indbygget timer eller dato hvor efter den nægter at køre videre, lige som Vista ikke vil kører videre efter x dag hvis den ikke er blivet aktiveret.
Det har intet med 'automatisk opdatering' at gøre.

Der ud over mener jeg du har accepteret deres license krav om at fjerne denne beta fra din maskine ved udløb, så rent juridisk er det en ulovlig kopi efter denne dato og du kan blive straffet for ikke at ha afinstalleret.

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 21-03-09 08:39

PS. til den tid er der sikkert en ny beta eller final kan købes.

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 110 point
Dato : 21-03-09 10:28

Når betaen er udløbet og brugerne har blåstemplet den skal Microsoft l-i-g-e rette et par småfejl eller tilføje noget, og så går der tid.

Windows ME:
1. udgave var elendig.

XP:
1 år forsinket.

Vista:
Næsten 2 år forsinket.

Windows 7:
Følger de tendensen bliver det vel 2½ år

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-03-09 13:12

Sæt uret tilbage inden Win 7 løber ud.

Godkendelse af svar
Fra : tararam

Dato : 17-04-09 06:48

Tak for svaret LuffeA.