/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fejl ved download af Messenger
Fra : axelbjarne
Vist : 630 gange
100 point
Dato : 15-03-09 13:53

Følgende systemfejl, dukkede op, da jeg prøvede at downloade Messenger 8.5:

Systemfejl Kode 0x8000fff
Fatal

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : iah

Dato : 15-03-09 13:55

Samme her, følger nøje med...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-03-09 13:58

Jeg har prøvet at søge på fejlkoden, men der kommer ikke meget frem, men noget med en betaversion?? og noget med at slå firewall'en fra... det ene link er her

http://www.feedage.com/feeds/1505585/kommentarer-til-brandk

jeg kan nu godt li' min gode gamle version 8,1 den kender jeg, og gider ikke slås med det nye

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 15-03-09 15:06

Jeg er ved min kammerat...det er hans computer, og der en besked om der var den nye, og den tog jeg ned...derfor..

Nu har jeg kørt en sfc /scannow, derefter kørt SP3

så jeg forsøger selvfølgelig at finde ud af det, men I ved , det kunne jo være...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-03-09 15:10

Ak ja, sådan en tidsbesparende maskine, æder meget tid

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 15-03-09 15:14

Jeg kan nu ikke lige finde hvordan jeg downloader fra linket - Nordsted1

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 15-03-09 15:26

Der er nu heller ikke noget at downloade fra det link, mere at du kunne se andre der har samme problem,

Denne er min favorit

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=d78f2ff1-79ea-4066-8ba0-ddbed94864fc&DisplayLang=da

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-03-09 15:28
Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 15-03-09 21:44

I mine øjne er der kun et at gøre - en dynamisk opdatering, hvor du ligger styresystemet ind igen. Lad din installations CD starte op, kører forbi første gang hvor der står R, anden gang trykker du på installer, ikke noget med formatering - ligger styresystemet ind oven i det der ligger i forvejen, så bevarer du mapperne og programmerne, der kan så være fejl i nogle enkelte programmer som du må afinstaller og ligge ind igen. Alle opdateringer skal så lægges ind igen, men de kommer jo automatisk.

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 15-03-09 22:23

Tak for svaret Nordsted1.