/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
overnatning på vej til bibione
Fra : biksemad
Vist : 1350 gange
45 point
Dato : 14-03-09 19:00

Hej vi skal til bibione til sommer , i uge 29 og 30 vi køre fredag den 10 juli om kl 2:00 om natten og vi vil gerne overnatte på den anden side af münchen,så vi har paseret münchen, vi er fire to voksne og to børn på 7 og 11 år, er der nogle der har nogle gode foreslag her.

vi køre over Salzburg.

Det skal gerne være et familierum,og vi skal kunne spise aftensmad, og morgenmad næste dag på hotellet/gasthofet og gerne billigt, vi skal jo bare overnatte, meget gerne med link til hotellets/gasthofets hjemmeside.

vi skal jo kunne komme ind sent på eftermiddagen.

mvh Ørn

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-03-09 19:42
Kommentar
Fra : biksemad

Dato : 14-03-09 20:40

hvad er det lige du svare på

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-03-09 21:08

Der er rigtigt mange danskere der tager den vej - dejligt feriested

Jeg ville prøve at stille spørgsmålet her

www.dcu.dk oppe i toppen - mellem campister -

Accepteret svar
Fra : tararam

Modtaget 45 point
Dato : 15-03-09 00:02

Jeg kender godt selv turen og det er rart at komme forbi Munchen p.gr.a morgen og eftermiddags trafikken osv.

Jeg benytter selv Hotel-Gasthof-Forelle ca. 75km efter Munchen mod Salzburg. (ikke langt fra Motorvejen)

Jeg har prøvet at lede, men kan ikke finde nogen hjemmeside, men for information om stedet (og andre guesthouses i området) kan du gøre flg.
Gå ind på www.viamichelin.com/viamichelin/int/tpl/hme/MaHomePage.htm
Under map skriver du Munchen
Zoom ind på vejen fra Munchen til Salzburg
Der er så en bjælke nede til højre på kortet - og her krydser du af på hoteller.
Så kommer hoteller og gasthause frem i området og så er det bare at trykke på de forskellige for at se data om dem.

Godkendelse af svar
Fra : biksemad

Dato : 15-03-09 09:24

Tak for svaret tararam,jeg tror vi booker det tusind tak