/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
DSS fil
Fra : bogge
Vist : 566 gange
50 point
Dato : 06-03-09 10:36

HEJ !

Er der nogen, der ved noget om dss filer ?
Jeg har et program, hvor man kan lave pauseskærme og slideshows, men når jeg har gemt et projekt og vil afspille det, kan jeg ikke, da det er en dss fil.
Hvad skal jeg bruge for at det virker ?

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-03-09 10:44

Tjae jeg gætter på at det er en projekt fil til dit pauseskærms program,
du skal nok vælge Gem som.. .exe eller .scr, der må være et sted i programmet der beskriver det

mvh klaudi

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-03-09 13:52
Kommentar
Fra : bogge

Dato : 06-03-09 14:45

Nej - desværre ikke klaudi.
Og MOLOKYLE - jeg har kikket på den side. Det bliver jeg ikke klogere af.

Men mange tak til jer begge.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-03-09 15:03

Hvad hedder programmet?

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 06-03-09 16:05

prøv at åbne det med powerpoint

Kommentar
Fra : bogge

Dato : 06-03-09 16:18

Det hedder : 2D + 3D Screensaver Maker.
Prøver at installere Power Point.

Mange tak.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-03-09 16:18

Der burde være noget alá dette

Citat
Once you are completely satisfied with the look and characteristics of your screen saver, you can generate it eventually!

XXX gives you a possibility to create a project file before you generate your screen saver, which can be used later on.
ou can save the generated screen saver either in a SCR format or in a self-installing EXE format.

Self-installing screen saver (EXE format) is a great solution for screen savers distribution.

mvh klaudi

Kommentar
Fra : bogge

Dato : 06-03-09 16:20

Ja - men desværre ikke.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-03-09 16:21
Kommentar
Fra : bogge

Dato : 06-03-09 16:24

Ja klaudi. Det er DEN, jeg har købt. HAR læst det.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-03-09 16:46

Når du har lavet din Pauseskærm og gemt projektet, DSS filen,
så skal du trykke på Distribution / screensaver installation nederst i højre side.

mvh klaudi

Kommentar
Fra : bogge

Dato : 06-03-09 17:36

Jeps klaudi. Har prøvet. Der sker ikke en skid andet end jeg bliver nødt til at genstarte computeren for at få de små vinduer væk. HA - ja sikke et bøvl. Men mange tak for hjælpen.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 06-03-09 17:59

Smid lortet ud

Godkendelse af svar
Fra : bogge

Dato : 07-03-09 09:07

Tak for svaret Klaudi. Du har ret.