/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Skal man kunne tælle????
Fra : Tonganeseren
Vist : 661 gange
50 point
Dato : 18-02-09 16:39

Skal man kunne tælle for at være jæger??? That`s the Problem. De fleste kan velsagtens tælle til 2, for at være sikker på, at begge patroner i en s/s er afskudt. Sværere bliver det naturligvis, hvis der er 5 patroner i en riffel.
Jeg spørger, fordi Bb1 i "nabotråden" grynter et eller andet, om der er mere en 3 medlemmer i DLS - vel vidende, at han lige har udelukket 7.
Det er dybt foruroligende, at Ballehyleren ikke kan tælle. Hvis ovenstående model skal kunne bruges, altså at Ballehyleren kun kan tænke mindre "halvt", så må der gøres noget ved sagen.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 18-02-09 16:44

Start med at tælle hvor mange hagl der kommer ud af mundingen når der fyres af, det giver træning.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-02-09 16:46

Ja eller fortæl om alle syv udelukkede er medlem af Dansk Land og Strand jagtforening?????

Kommentar
Fra : Rin-Go

Dato : 18-02-09 16:53

Aner det ikke.

Tju Bang = et to. 0 = død...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-02-09 16:57

Nu ikke pjatte - venner. Sagen er squ alvorlig nok. Det er altså nødvendigt at kunne tælle til i hvert fald 6, hvis man skal kunne klare sig i hverdagen.
Se nu dette klip fra Ballehyleren. Her mindst fordobler han Guddødemig.

Fra : bb1

Dato : 17-12-08 21:56

--------------------------------------------------------------------------------
Tak for svaret Birgitta.

Min bekendts hun er en GL. Dansk han hund og den har det strålende.

Jeg har dog nu besluttet, igen at bløde mit tørfoder op til mine hunde og tilsyneladende kan de li` det. Hvilket ses af at skålen bliver tømt noget hurtigere end tidligere.

Nu har Ballehyleren flere hunde, og det er løgn. Uhadada. Flovt at Ballehyleren ser dobbelt, men det er der nok en grund til.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-02-09 16:58

Der KanDu selv se for ingen kender medlemstallet i D.L.S. det har de aldrig turde offentlig gøre.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-02-09 17:03

Tonganeser fór at man kan på stå noget som helt,må man vide noget du ved intet og slet ikke om jeg har flere hunde eller ej!!!!!

Bevis det kom nu for en gang skyld med beviserne!!!!!!!!!????????????!!!!!!!!!

Alle disse løse påstande og skriverrier om, at det nu pludseligt er mig,der skal bevise, at jeg har flere hunde kan du godt glemme. Det er dig der på står, at jeg kun ejer en og hvor ved du forresten det fra. Det kunne jo være jeg slet ikke ejer den!!!!!!!!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 18-02-09 17:04

Er Prins Joachim og Christian Kjær medlemmer, eller holder de sig væk fra pøbelen ??

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-02-09 17:08

Hej Luffe.
Jeg tror helt bestemt at de ikke er medlem af DLS.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-02-09 17:13

Jeg har blacklistet Bb1, fordi han sår tvivl om sine naboers evne til at tælle til 6. Det er jo direkte fornærmende - ja nærmest uhyrligt, selv om Bb1 bor et sted, hvor skolegang mere hørte til undtagelsen end til reglen.

For hundens skyld, så håber jeg at den har skiftet ejer. Den anden kom jo af dage på en mystisk måde.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-02-09 17:30

Nåh bette Bent. Så klynker du igen. I den forrige tråd du startede op, hvor du forhørte sig til DLS`s holdninger til hegning, blacklistede du på forhånd 7 deltagere - før de kunne manifestere sig til det helt igennem tåbelige spørgsmål.

Du har jo gået i søndagsskole - ved jeg, og der har du ganske overhørt et budskab, nemlig at man skal være mod andre, som man selv ønsker at blive behandlet. Godt nok brugte du mest tiden i søndagsskolen til at vræle og sldre om andre, men hvor kunne det være rart, om du undlod at svine andre til. Hvis du kunne anlægge en ordentlig tone, så kunne vi måske få en fornuftig debat her på siden.

Vrøvlehovede - det er hvad du er.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 18-02-09 18:20

B.t.i.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 18-02-09 18:40

Det er lige så svært at tælle som at stave

Nu beklager Knudsen sig over at være blevet blacklistet af Tonganeser, hvilken hykler.

Han er en af de første til at blackliste når han selv kommer på kogepladen, sandheden er en grim fætter.

Nu beklager han sig også over han ikke er blevet taget seriøst, når der er nogen som har skrevet et par sandheder.
Hvorfor har de så ikke gjort det før. Jeg kender en person,der har klaget......

Og fjerne Kandu noget kunne de i det mindste skrive, at det var dem.

Hvorfor skal Kandu det, er tråden fjernet er den fjernet
SHV

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 18-02-09 19:24

JOW....!!!! Det skulle faktisk være et krav til jagtprøven - at man beviser, man kan tælle til mindst 6.

Det kan nunte nytte noget man render rundt på jagt med 1 hund. Tænk, hvis den blev væk og vedkomne ejer gik hen til jagtlederen og sagde;

"A' har mist' mine hunde"....!!

"Nå..! Det var dælme ik' godt. Hvormange var der"..??

"Det ved jæ ik', men jeg havde hundene lige i snoren da den forsvandt".....

"NÅRHHH....!!! Så var der da kun een"...??

"Det ved jæ ik', har nunte talt efter"..!

Ovenstående scenario kunne være fra Løvenholdt, men det er det IKKE.
Men, tænk på hvor vigtigt det er at kunne tælle...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-02-09 19:32

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 18-02-09 19:45

Nu er Knudsen begyndt at gå helt i selvsving
Tonganeseren fortæller at min nabo siger at jeg kun har en hund. Det ved jeg at min nabo aldrig har sagt.
Knudsen ved bare ikke det er en anden nabo der har oplyst at han kun har en hund, der lavet på fætter og kusine avl
Spørgsmålet var om vi fortsat ALLESAMMEN skal blive ved med at finde os i hylekorets svinerri?

Personlig er jeg lige glad, mig har de i årevis forsøgt at lukke munden på, men det lykkedes dem aldrig.

Er du ligeglad er du ikke, nu må du snart bestemme dig, stemmer du Radikale Venstre eller noget der er meget være, Liberal Aliance
Hun har nu også en hund,en gris (ikke hendes mand)flere får og en masse høns,som lægger æg,som jeg spiser med velbehag - men,men hvad har det med spørgsmålet at gøre;
OVENSTÅENDE ER NOK DEN STØRSTE LØGN DER ER BLEVET FORTALT I AFTEN
SHV

Accepteret svar
Fra : centerpoint

Modtaget 50 point
Dato : 18-02-09 19:59

Hej Tonganeser.

Jeg tør væde min gamle jagthat på, at bb1 sidder hjemme "på gården" - højrød i ansigtet af raseri over han ikke kan komme ind på din tråd og sprede sit gylle.
Men, som et gammelt ord siger; Lige for lige skal venskab holdes........Ja, ja, jeg ved godt det med venskab....HUBBA... HUBBA......Men i overført betydning kan man godt bruge vendingen

bb1 er gået i selvsving over den tråd jeg oprettede - og senere ved et hændeligt uheld kom til at annullere.
Siden det irriterer bb1 så meget.....har jeg nået mere ved et hændeligt uheld, end hvis jeg skulle ha' haft endeløse debatter ham...Tja....heldet kommer sommetider uden man aner det

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-02-09 20:09

Ja det kan jeg forestille mig, og en dag går det squ nok galt med Ballehylerens blodtryk. "På gården" - skriver du. Nok lidt af en overdrivelse, når man tænker på hans ydmyge bolig. Jeg har hørt, at der foran hans hus er anbragt et skilt med "Achtung-Bent bider". Et andet skilt står vistnok foran hans garage. Der skulle stå "DLS - Zutritt Verboten".

Han taler mange sprog uforståeligt - ham Bent, men hvad skal han dog gøre, når han skal til Belgien?? Der taler man fransk, og det kan bette Bent ikke. Og den store gevinst: I de par dage han er afsted - der slipper vi for ham. HIP HIP HURRAHHHHHH. Man har jo indtrykket af, at han sidder limet fast til taburetten i garagen - hvor han lurer på om nogen skriver til ham.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-02-09 20:13

1. lektion til bette Bent:

1 (een/one), 2 (to/two), 3 (tre/three), 4 (fire/four).

Resten kommer i morgen. Hæng ni i Bent.

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 18-02-09 20:24

Jeg synes at kunne erindre noget om, da bb1 og hans arme hustru havde sølvbryllup, opførte bb1 en mur ??? En såkaldt grædemur til hustruen???
Onde tunger i Løsning sogn kalder muren for, "Det skæve tårn"
Endvidere svirrer de onde rygter - at hans buddy, fra firmaet Bæ foto, er set indtil flere gange ved "tårnet" med loddestok.....
Er det noget din tante kan be/afkræfte????

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-02-09 20:54

Ret skal være ret. Der kan ikke sættes mange skæve fingre på Ballehylerens evner som murmurer.
Det eneste hun ikke kan lide er den 12,7`er han har monteret på muren.

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 18-02-09 22:43

Nårh, så er jeg da mere rolig.

Godkendelse af svar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-04-09 20:18

Tak for svaret centerpoint.