/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Køb af Viagra i Tyskland ?
Fra : vedikkealt
Vist : 11726 gange
200 point
Dato : 11-02-09 04:45

Hej

Jeg har en god kammerat der er nogle år ældre end mig, som ikke rigtigt ""virker mere"", men med Viagra...så.. og det har han det fint med.

Det han ikke har det så fint med er prisen på Viagra 90 kr. pr. stk i Danmark, vi joker med det...og som han siger...jeg skal jo også være ret sikkert på at hun er de 90 kr. værd...

Og så vil jeg spørge Kandu´s kloge brugere, det MÅ da være billigere at købe dem i udlandet ? han har ikke langt til Tyskland..men andre bud er også velkomne.

Han skulle jo helst ikke ud i at købe nogle forfalskede Viagra piller på nettet o.l. så hvad skal han gøre for at skaffe dem billigere..?

Hilsen vedikkealt

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 11-02-09 06:54

Nu tager jeg så på arbejde...og så håber jeg der STÅR... ... noget godt her i mit spøgsmål når jeg kommer hjem...

Hilsen vedikkealt

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 11-02-09 07:14

lad være med at lege med ild der ikke kan slukkes.Betal den pris det er, at være sikker på, at pillen er den originale. Det er ikke prisen men virkningen der tæller

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 11-02-09 07:52

Hvorfor er det altid en kammerat eller en god ven der har problemer med ynglekæppen? Indrøm dog ate det er dig selv.

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 11-02-09 07:54

uanset hvem det er, er det vel stadig vigtigt, at man får det rigtige, og ikke spilder penge på et surogat

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 11-02-09 08:04

Jeg synes det er vigtigt at få lægens OK Mange har slet ikke behov for Viagra. Det kan derfor skade mere end det kan gavne

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 11-02-09 08:39

Viagra er receptpligtig i Tyskland ligesom i DK, men man kan tage sin danske udstedte recept med til Tyskland og købe til en muligvis lavere pris jfr. dette link:

http://www.business.dk/article/20080227/detail/80227167/

Ziggy99

Accepteret svar
Fra : ziggy99

Modtaget 200 point
Dato : 11-02-09 11:33

Citat
Viagra-piller er billigere på tyske apoteker end hos kollegerne i Danmark. En pakke med 12 Viagra-piller med en dosis på 100 milligram koster på Altstadt-Apotheke i Flensborg 164 euro. For den tilsvarende vare på Padborg Apotek er prisen 186 euro. Derimod er sovemedicinen Zolpiden billigere på Padborg Apotek. En pakke med 20 piller koster i Padborg syv euro, men over dobbelt så meget på Altstadt-Apotheke, hvor prisen er 15 euro.

Sådan var det for et år siden, men mon ikke prisforskellen er den samme

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 11-02-09 13:26

måske er det ikke lige sovepiller han har brug for. Det plejer at have den modsatte virkning

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 11-02-09 18:28

Tak for jeres indlæg...

Og rigtigt m13ark...spørgsmålet gik ikke på sovepiller...

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 12-02-09 23:28

En lille morsom historie
Forleden var jeg på apoteket og ville have oplyst prisen på Nexium (Mavesyrepumpehæmmere), som koster mange penge. Jeg bad ekspeditricen skrive prisen på de forskellige pakninger op til mig. Det gjorde hun på bagsiden af en bon fra papirkurven. Jeg var kun interesseret i prisen på de piller jeg spurgte om og interesserede mig ikke for den rigtige side af bonen. Den lagde jeg bare ved siden af telefonen derhjemme.

Om eftermiddagen kommer min mand farende med bon'en i hånden og spørger: Hva' fa'en er det for noget ?. Han har set på bonens forside: 3 pk. Viagra til 1294.00 kr. ............ Det var helt sjovt at se hans ansigt, da han vendte bonen og fik forklaringen.

Men nu ved jeg da, hvad 3 pk. Viagra koster. De var faktisk billigere end 98 stk. NEXIUM.

Mange hilsner Ingelein

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 15-02-09 22:54

...Ingelein...

Noget om, hvordan og OM han kunne have / havde glædet sig over ""købet""
HVIS det havde været rigtigt...

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 08-03-09 03:30

Tak for din INFO ziggy99

Kommentar
Fra : svendi45

Dato : 11-08-10 01:58

Jeg købte nogen der hedder kamagra på en dansk side., de virker på præcis samme måde som viagra og koster kun 35kr. pr styk. hjemmesiden hedder www.viagra-kamagra.dk., og man kan selv afhente sine vare i københavn., hvis man har travlt og ikke kan vente på at de kommer med posten

Kommentar
Fra : tunedk

Dato : 03-02-11 13:57

Hvis i ikke selv skal, men kender en der skal til Egypten, kan de købes der var der i september og fik pruttet prisen ned 5 æsker 'a 50 stk = 800,- kr