/ Forside/ Interesser / Dyr / Fugle / Spørgsmål
10  jakjoe 695
trækker min fugl vejert normal
Fra : steffen15
Vist : 794 gange
50 point
Dato : 03-02-09 19:43

trækker min fugl vejert normalt?? synes den ser underlig ud??

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 03-02-09 19:44

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 03-02-09 19:49

jeg tror din fugl skal ha' lidt ro

den vil falde til efterhånden - lad den vænne sig til dig, du er jo helt ny for den :)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-02-09 19:59

Ja den ser lidt utryg ud...................... den skal nok ha' lidt ro.

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 03-02-09 20:03

oki den sidder osse sådan når vi ikke er inde i vores stue var bekymret om den havde lungebetændelse.. vi købte den af en dyrehandler som hvist ikke passet deres dyr særligt godt.. bla lange negle/næb

Accepteret svar
Fra : k1975

Modtaget 60 point
Dato : 03-02-09 20:05

Den fugl trækker ikke vejret normalt

Tror du ikke, at du skulle tage den til en dyrlæge ???

Kommentar
Fra : ram10

Dato : 03-02-09 20:25

Yes, den er helt gal, det må være tale om fugleinfluenza....

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 03-02-09 21:01

ingen dyrelæger på kandu??

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 03-02-09 21:10

Hej igen steffen15

Du har haft flere tråde vedr. din nye fugl, som du vist fik i lørdags. Det er helt tydeligt, at du er meget bekymret for fuglen - måske med god grund - men ingen her på kandu kan bedømme din fugls helbred ud fra denne lille video sekvens.

Du bliver vist nødt til at gå en tur til dyrlægen, held og lykke

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-02-09 22:20

Steffen
Jeg har haft mange fugle og ingen af dem har set sådan ud som din gør på filmen. Hvis en af mine havde set sådan ud, så ville jeg tage direkte til dyrlægen.

Hvis dyrlægen siger at fuglen var syg allerede at du fik den, så har du krav på en anden fugl. Men er dyrehandleren så dårlig, så ved jeg ikke.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 04-02-09 01:05

Hvis Du er "heldig" lider den kraftigt af stress, men også dette kan være dødeligt for fuglen.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 04-02-09 03:58

Tror poppedreng har fået nok sukker.

Eller måske er det fordi den er blevet fanget i den fri natur og fragtet 10000km for at blive puttet ind i et buk på 0,05 kubik meter hvor der ikke engang kan folde sine vinger ud og.

Det fandme synt for en fugl der er beregnet til at kunne flyve overalt... og nu har den bare et lille bur der lugter konstant af lort og det eneste den kan lave er at sidde på en fucking pind.

Godkendelse af svar
Fra : steffen15

Dato : 04-02-09 06:14

Tak for svaret k1975.

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 04-02-09 16:28

for at sige hvad dyrelægen sagde i dag så havde fuglen lungebetændelse. og har fået peniclin..og skulle hurtigt komme på vingerne igen... dyreforhandern betalte det hele..

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 04-02-09 16:51

åh det var dejligt - held og lykke med den

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 04-02-09 17:38

Tak for din tilbagemelding - fortsat held og lykke med din fugl

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 04-02-09 18:08

mange takker kanduer