/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Dreamweaver / Spørgsmål
10  basil28 320
Dreamweaver Tutorials
Fra : fister65
Vist : 975 gange
20 point
Dato : 31-01-09 21:56

Er der nogle som kender nogle gode tutorials på Dansk. Jeg har kun set en dansk Dreamweaver skolen http://www.dw-skole.dk/ men den er ikke helt færdig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-09 22:19
Kommentar
Fra : fister65

Dato : 31-01-09 22:46

Jo jeg har været inde og se på nogle. det skal være til dreamweaver 8, kender du nogle der kan anbefales

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 20 point
Dato : 31-01-09 22:59
Godkendelse af svar
Fra : fister65

Dato : 31-01-09 23:00

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 19-08-11 09:55

Jeg ved at dette er et gammelt spørgsmål, men et tip er også at tage på din kommunes hovedbiblioteket, de har sikkert også noget materiale der kan hjælpe dig. Der findes også et ton af materiale rundt om på nettet. www.google.dk - www.youtube.com fx. http://www.guidesandtutorials.com/dreamweaver_video_tutorials.html