/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Optage fra TV2 Øst
Fra : ppk
Vist : 1724 gange
200 point
Dato : 30-01-09 20:54

Hej

Sidder lige og ser et indslag fra igår på TV2Øst, som jeg kunne tænke mig at optage !

Ved nogen her om hvordan man gør og hvilket program man skal bruge ? har prøvet om det man kan bruge på YouTube kunne bruges, men det lykkedes ikke.

Så håber der er nogen der har en god løsning.

På forhånd tak for hjælpen.

PPK

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-01-09 21:05

Er indslaget også på Youtube ? Fro så kan du godt gemme filmen, du behøver ikke optage den, er det en fash film, eller bruges der Windows media ? Højre klik på filmen mens den spiller

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 30-01-09 21:26

Hej

Klippet jeg gerne vil optage og brænde ligger på dette link
www.tv2regionerne.dk/reg2005/search.aspx

Har været inde og indstille indslaget til at blive vist i Mediaplayer, men det kunne jeg ikke få til at virke.

Har så prøvet at søge på GOOGLE efter en aspx optager, også uden held.

PPK

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 30-01-09 21:28

Glemte lige at sige at jeg ikke ved om det findes på YouTube.

PPK

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-01-09 21:31

Der kan jeg ikke hjælpe, det bliver streamet i Windows media og ikke gemt på computeren, men måske kan du bruge mit gamle tip om at optage fra skærmen: http://www.kandu.dk/Tip17690.aspx jeg har ikke selv forsøgt så jeg ved ikke om du kan få lyden med, lyd er slået fra som standard

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 30-01-09 22:21

Google på FRAPS, det optager ALT hvad der løber over din MS _ player.
Eller Tubehunter

Husk bare, at bruger du fraps, kan din/e filer komme op en størrelse
du sikkert ikke har plads til

Selv bruger jeg tubehunter, når jeg skal ??? hente noget.
Men og så videre. = Fraps er nemmere. Men store filer.

Ellers skal du over i noget der kan hente ''skjult'' stream flash/ =
hvis disse er skjult for andre programmer.

http://www.google.dk/search?hl=da&q=download+stream+flash&meta=

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 30-01-09 22:23

www.tv2regionerne.dk/reg2005/search.aspx
Kan hentes med tubehunter.
Hvis du vil have programmet_? så

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 30-01-09 22:25

Det kan det IKKE__SORRY

prøver lige fraps

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 30-01-09 22:31

Beklager_ dne ville gerne mere, men fik sat en forkert genvejs-tast op = insert
http://peecee.dk/upload/view/152482

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 30-01-09 22:41

Som skrevet = FRAPS kan, men det fylder for meget ½ minut 100 mb

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 30-01-09 22:42

Citat
Som skrevet = FRAPS kan, men det fylder for meget ½ minut 100 mb

Altså for at jeg vil oploaded et__

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 31-01-09 00:10

Har du prøvet Windows Media center. Mener det kan afspille aspx filer og optage også, men du skal ind i indstillinger og rode først.

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 31-01-09 00:16

Nej, fandt lige ud af at Real Player kan downloade det.
Der er jo flere klip. Hvilket skal du bruge ? Stadig ingen overvågning ?
Jeg kan uploade det til dig.

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 31-01-09 08:00

Hej Alle flinke mennesker

Jeg skulle gerne bruge indslaget fra TV2ØST den 29/1-2009

Indslaget hedder TRÆLSE HÅNDBOLD 2:06 min.

PPK

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 200 point
Dato : 31-01-09 08:30

http://manse9933.dk/test_info/video.zip
http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/?r=3
Hentet med denne kan også hente wmv format>
http://manse9933.dk/sub/hp_tools/video/video.htm
Nu hved jeg ikke om alt kom med fordi i playeren inde på siden stopper den lidt brat i enden af indslaget.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-01-09 08:42

Nu ved jeg ikke om alt kom med

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 31-01-09 09:54

Hej Manse9933

Jeg tjekker det lige, vil det sige at du har brugt programmet fra dit nederste link til at hente det med ?

PPK

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 31-01-09 09:57

Har du fået det?
Ellers kan du selv dovnloade Real Player Manager, så kan du optage alt du ser på skærmen.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-01-09 09:57

Citat
vil det sige at du har brugt programmet fra dit nederste link til at hente det med ?

ja
Nu så jeg den ikke helt igennem,men videoen skal buffer færdig før den ligger i chachen(blå linje i playeren)
du kan prøve selv,der er flere måder at gemme dem på,hved højreklikke på indgange i programmet.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-01-09 09:58

at

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 21-02-09 14:39

Tak for svaret Manse9933.