/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hjælp igen
Fra : dewane
Vist : 507 gange
89 point
Dato : 30-01-09 16:18

efter den her indlæg http://kandu.dk/groupview.aspx?grpid=30306 skrev jeg igen et brev til dem og nu kom et svare men også på tysk, jeg Oversæt den men ikke til vores daglige sprog. er der en der kan forklare hvad mener de?

Desværre, du er så langt vores anmodninger om betaling af udestående fakturaer for zentrada.de "Business" (567716) ikke følges.

Vi tager afstand fra muligheden for utilfredshed, de nægter at betale og har ført til udelukkelse af anerkendelse af en retlig forpligtelse, entgegenkommenderweise regningen efterfølgende annulleret.

Din konto er med øjeblikkelig virkning på reduceret omfanget af tjenester, vi tilbyder et gratis "Venskab" program konverteres.

De har, især for de lejlighedsvis behov, evnen til at zentrada leverandører og deres bud for at søge og få ca en gang om måneden e-mail nyhedsbrev med de nyeste tilbud og informationer.

Dine login-oplysninger vil blive aktiveret, og skal forblive det samme. Hvis tilbuddet ikke længere ønsker at drage fordel af en kort nok information til vores kundeservice.

Vi vil være glade for at fortsætte i en eller anden form for zentrada at byde velkommen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-01-09 16:25

Hvis du lagde den tyske tekst ville det være lidt nemmere....

Den der oversættelse giver INGEN mening - sikkert en google

Kommentar
Fra : dewane

Dato : 30-01-09 16:36

Hej Refi
her er den på tysk

leider sind Sie bislang unseren Zahlungsaufforderungen bezüglich der offenen Rechnung über zentrada.de "Business" (567716) nicht gefolgt.

Wir bedauern eine mögliche Unzufriedenheit, die zur Zahlungsverweigerung geführt hat und haben unter Ausschluss der Anerkennung einer Rechtspflicht, entgegenkommenderweise die entsprechende Rechnung rückwirkend storniert.

Ihr Account wurde mit sofortiger Wirkung auf den reduzierten Leistungsumfang unseres kostenfreien „Friendship“-Programms umgestellt.

Sie haben damit, speziell für den gelegentlichen Bedarf, die Möglichkeit auf zentrada Anbieter und deren Angebote zu recherchieren und erhalten ungefähr einmal pro Monat einen eMail-Newsletter mit aktuellen Angeboten und Informationen.

Ihre Login-Daten sind entsprechend aktiviert und bleiben gleich. Sollten Sie das Angebot nicht mehr in Anspruch nehmen wollen, genügt eine kurze Info an unseren Kundenservice.

Wir würden uns freuen, Sie weiter in der einen oder anderen Form auf zentrada begrüßen zu dürfen.

Mit freundlichen Grüßen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-01-09 17:36

Desværre har De ikke, indtil videre, fulgt vores betalingsfordring vedr. zentrada.de.

Vi er kede af Den mulige utilfredshed der har ført til at betaling ikke er tilgået os, og har sat regningen i bero.

Deres konto er med øjblikkelig virkning reduceret til vores gratis "venskabs" program.

De har således muligheden for at vælge mellem vore udbydere og deres tilbud, og vil modtage vores nyhedsbrev en gang om måneden.

Deres login-data er aktiveret og dermed de samme. Er de ikke længere interesseret i vores tilbud kontaktes vores kundeservice. Email rækker.

Det ville glæde os hvis de stadig, i en eller anden form, vil benytte Dem af vores zentropa tilbud.

Med venlig hilsen....

Det gik lidt stærkt - der er jo håndbold...

Så det er blot oversat til forståeligt dansk.... (dermed ikke ordret, men meningen er god nok)

Kommentar
Fra : dewane

Dato : 30-01-09 18:49

mener du de krever stadigvæk penge fra mig?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 89 point
Dato : 30-01-09 19:03

NEJ DA.....

Den er puttet i malkulatoren...

Og de vil stadig gerne have dig som kunde alligevel - det kunne jo være du engang alligevel ville være betalende medlem

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-01-09 19:05

Det er vel bare en handelsplads der har nogle fordele for betalende medlemmer

Godkendelse af svar
Fra : dewane

Dato : 30-01-09 23:50

1000 Tak for svaret refi.