/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hjælp
Fra : dewane
Vist : 592 gange
20 point
Dato : 19-01-09 23:00

Hej kanduer jeg har for 2 måneder siden kigget efter billige harddisk og ramblokke på de tyske hjemmesider, der har jeg fundet et side som hedder zentrada.de, men jeg kunne ikke købe noget uden blever medlem af hjemmesiden lige som her på kandu, selv om jeg blev medlem kunne jeg ikke købe ved hedder ikke, efter 10 dage kome et regning med tysk sprog 108 euro, for medlemskabet og den har jeg ikke betalt, zentrada.de sender mig reklamedbladet 1 gang om måned også på tysk sprog som kan ikke bruges til noget, jeg har sendt et mail til dem at det er ikke et firma og jeg vil ikke betale 1 kr, men nu kommer et andet brev som står 189,13 euro
hvad skal jeg gør?

har kun 20 point

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-01-09 23:11

Du betaler, du har jo selv bestilt det. Og tyskerne er gået over til euro, så afregning sker i euro.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 19-01-09 23:13

Har du bestil et
Citat
Professional "PREMIUM" Membership
så koster det jo, det står der jo højt og tydeligt...

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 19-01-09 23:17

Har du ikke tegnet et abonnement på denne side: http://www.zentrada.de/web/main_gratisprobeabo.cfm/

Her koster det forskellige beløb - alt efter hvad du vælger:

Citat
Hier mit 4 Wochen Rücktrittsrecht gratis testen

Zentrada "Online"
Online "Membership" für Einkauf & VerkaufUnsere zentrada-Einkäufer-Mitgliedschaftsangebote
inkl. 10 Anzeigen online und Multi-Länderzugang
Jahrespreis von netto 78.- Euro (entspricht 6,50 Euro/Monat)

Zentrada "Business"
Online Vollmitgliedschaft für Einkauf & Verkauf
inkl. 10 Anzeigen und Multi-Länderzugang
+ monatlich die Zeitschrift zentrada.magazin per Post
Jahresvorzugspreis von netto 94.- Euro (entspricht 7,83 Euro/Monat)

Zentrada "Professional"
Online "Membership" für Einkauf & Verkauf
inkl. 10 Anzeigen online und Multi-Länderzugang
+ 14-tägig die Zeitschrift zentrada.magazin per Post
Jahresvorzugspreis von netto 114.- Euro (entspricht 9,50 Euro/Monat)

Beløb mellem 78 og 114 Euro. Er det ikke det du får regning på?
Umiddelbart er det kun de 4 første uger, der er gratis prøveabonnement - har du huske at opsige dit abonnement?

Så umiddelbart hænger du på det, men prøv at kontakte dem!

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 20-01-09 00:56

Kan forstå at den er på DE,
MEN de friholder ikke for betaling.

Ellers findes der Bla: denne der burde oversætte / rimeligt.
http://translate.google.com/

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 20-01-09 00:58

Men AT BETALE_ skal det, eller kommer der mere abonnement på.

Så hellere nu end VENTE 2 måneder igen.

OG hvad der STÅR MED SMÅT:::/

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 20 point
Dato : 20-01-09 05:21

Over 1000 kr om året for at kunne købe "billigt" hardware

Lyder for mig som det rene platt und schwindell.

Hvis Du kigger rigtigt efter i prisdatabaser kan man f.eks i DK købe to gb ram for 218 kr uden at skulle betale for et årsabonnement af reklameblade.

Godkendelse af svar
Fra : dewane

Dato : 21-01-09 00:34

Tak for svaret LuffeA.