/ Forside/ Interesser / Videnskab / Fysik / Spørgsmål
10  CLAN 630
Bang?
Fra : 01NiNJAxD
Vist : 803 gange
20 point
Dato : 17-01-09 16:14

Hej er der nogle her der ved hvordan man kan lave noget der siger bang?
tak på forhånd

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 17-01-09 16:20

Pust en papirpose op, luk åbningen, hold den i den ene hånd og slå hænderne hårdt sammen

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-01-09 16:25

Igen-igen en snothvalp uden tanke for eget og andres liv og helbred der vil lave ulovligheder og søger hjælp herinde.

Tag en stor hammer og smadr Din fars bil samt uderne i huset, det største brag kommer dog først når Dine forældre smækker Døren til Dit værelse med besked om at blive derinde de næste tre måneder, men først efter at Din hånd er blevet forbundet.

http://nielsolson.us/pictures/FirecrackerInjury.jpg

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 30 point
Dato : 17-01-09 16:25

Citat
Pust en papirpose op, luk åbningen, hold den i den ene hånd og slå hænderne hårdt sammen

Og hvis du puster 2 poser op får du 2 knald der siger bang....
Du er stadig en idiot

Kommentar
Fra : 01NiNJAxD

Dato : 17-01-09 16:25

hehe
det var ikke lige det jeg havde regnet med men det kan virke men hvad med en krudt bombe

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-01-09 16:30

Vi kan da hjælpe dig med at lave nitro glycerin og dynamit. Eller endnu bedre har vi en ingeniør herinde der har opskriften på noget der udvikler sindsygt giftige dampe når man laver det. Efterfølgende er det så ustabilt at Farumdrengene er skræmt fra vid og sans når de finder noget hos en debil snothvalp der har forsøgt sig at lave bomber. Sortkrudt skal der en del til af, for at det virkelig knalder.

Godkendelse af svar
Fra : 01NiNJAxD

Dato : 17-01-09 16:31

fuck nar piaskov fucking lortehul mand!!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-01-09 16:33

Citat
fuck nar piaskov fucking lortehul mand!!

Jaaa vi ælsker også din type

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-01-09 16:36

LOOOOOL Sådan en skovl. Var du min unge hed det stuearrest. Ingen internet og ingen mobiltelefon. Og for en sikkerheds skyld blev du under opsyn sat til at grave have, indtil du fik så ondt at du fattede lidt om hvordan man opfører sig.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 17-01-09 16:39

Jeg er nu ret godt tilfreds med, at alle de her Osama wannabees er dumme nok til at spørge her (og sikkert andre steder), så er der da ikke den store risiko at nogen eller noget kommer til skade, undtagen måske deres selvopfattelse, eller at de ikke efterlader spor der er flere kilometer brede

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-01-09 16:39

Citat
Og for en sikkerheds skyld blev du under opsyn sat til at grave have,

Er det ikke nemmere at sætte ham til at grave sin egen grav 3773 ???

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-01-09 16:43

....så skal vi bare have Transor til at give ham en detaljeret opskrift. Enten så omkommer han af forgiftning medens han laver det, eller også sprænger han sig selv i stumper og stykker (lortet er grusomt ustabilt).

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-01-09 16:54

Det kan jeg da godt, selv om det er så velset alle steder.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 17-01-09 16:56

Citat
Og hvis du puster 2 poser op får du 2 knald der siger bang

Ville det ikke være det man kalder et gruppeknald?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-01-09 17:05

< ikke >

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-01-09 17:13

tag et æg og kom det i mikrobølge ovnen - det siger med garanti bang !

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-01-09 17:15

Sæt 12 volt direkte til din højtaler.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-01-09 17:15

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-01-09 17:21

-> Eyvind der sker der nomalt intet ved. Bruger oftest et 9V batteri til at checke polaritet. Men vedvarende DC er ikke sundt. Men noget brag får du ikke. Højst et lille "krads". Spolen brænder bare over ved vedvarende DC af en vis spænding.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-01-09 17:22

UFF nu snakkes der teknik

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-01-09 17:29

Havde drengen haft noget der ligner lidt mere omløb i hovedet end karmtræ, havde han ikke spurgt her. Knald og brag kan laves uden sprængstoffer vha småting fra fars garage + lidt affald ( og fornuftigt sikkert iøvrigt). Skal der absolut blandes noget med ild ind i det, er der ting der knalder vildt meget mere end krudt. Men tingene dertil er lidt vanskelligere at anskaffe og noget farligere at håndtere. Glem ham. Det er bare en skør luddoven knægt der vil skyde genvej til løsningerne og tror han selv kan sjuske noget sammen der er sjovt.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-01-09 17:59

Citat
fuck nar piaskov fucking lortehul mand!!

Hvor er det nu, jeg har hørt de udtryk før........ nååårh jo, fra en 10-års knægt, der var blevet indoktrineret af sin far...... og "lortehullet" er DK, som de selv har valgt at bo i..................

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-01-09 19:32

Det må jeg fortælle den højtaler der gik i stykker.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-01-09 19:59

Ævl Eyvind. Det er kun små bitte enheder du kan kvæste med 12V kortvarigt. En autohøjttaler har tilstrækkelig belastbarhed til at kunne tåle 12V i rimelig tid. Og skidtet knalder ikke med et brag. Den vil give et lille skrat når de 12V påtrykkes og membranen vil bare falde tilbage når spolen brænder over.

Men prøver du med 100 - 120 Volt jævnspænding, kan jeg så fortælle dig at brag kan forekomme, hvis lytterne i delefiltret går til. Og det knalder temmelig eftertrykkeligt. Det har vi prøvet med en monitorforstærker der død.

Men 9V tricket har været anvendt til polarisering så længe nogen kan huske (bør ikke bruges på små bitte højttalere og diskanter). Såehh ..........

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-01-09 20:04

Kommentar
Fra : kristian94

Dato : 19-02-09 18:18

Tag et filmhylster, kom eddike i, og bagepulver i låget, skynd dig at sætte de to dele sammen og se hvad der sker!!