/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
At stoppe musik blive download
Fra : Clausvell
Vist : 749 gange
54 point
Dato : 15-01-09 01:17

Hej Alle

Jeg fandt lige ud af her forleden at det musik jeg har været så heldig at måtte lægge lovligt op på min hjemmeside...skisme kunne downloades......hmmm

Er der overhovedet nogen mulighed for at undgå det sådan som det er idag med alt den slags.........

hvis så vil jeg meget gerne have lidt hjælp........

mvh C

Kommentar
Fra : Clausvell

Dato : 15-01-09 01:17

hjemmeside www.claus-velling-hansen.dk

så er det på plads

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 15-01-09 01:20

Hej

Her måske noget

Only View Not Download file:
http://drupal.org/node/330785

// C a i N e

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 15-01-09 01:42

Hvis andre skal kunne høre det er det ikke muligt at forhindre (det bliver jo downloadet for at kunne afspilles)

Hvis det ikke er meningen at andre end dig selv skal kunne få fat på musikken, så skal du lave det sådan at det kræver at man er logget ind på siden for at kunne få fat på musikken

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-01-09 04:11

EXTERMINATOR har skrevet det væsentlige, men din player til mp3 virker ikke hos mig - de numre du har lagt i øverste venstre hjørne kører bare rundt og der kommer ikke en lyd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-01-09 07:00

Som bentjuul -> Der sprøjter heller ingen lyd ud hos mig, men titlerne vises ..og kører i ring.

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 54 point
Dato : 16-01-09 06:10

Man kan gøre det en smule mere besværligt at hente lydfilerne ved at indlejre dem i en skjult JAVA applet, som en steamet *.au fil.

Eks: http://www.cssboxing.com/tyst

</MOLOKYLE>

Ps. Et hurtigt blik på kildekoden vil dog stadig gi' de mest stædige muligheden for download ...af *.au lydfilen altså. Til gengæld vil lydfilen ikke uden videre kunne hentes fra browser cache'n. Ej heller objektets JAVA *.class fil som afspiller lydfilen og implementerer steamen.

Godkendelse af svar
Fra : Clausvell

Dato : 16-01-09 08:41

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : Clausvell

Dato : 16-01-09 08:41

Tak til alle for jeres interesse

mvh claus

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 13-07-16 07:43

Hej,

Vi kan sagtens hjælpe dig med dine problemer :) kontakt os gerne via https://www.cooper.dk/kontakt
?Siden 2001 har vi arbejdet med PHP, MySQL/MSSQL, HTML, CSS, JavaScript, SEO, GIT/SVN, GitHub, JIRA, Drupal 5,6,7 og 8 og har arbejdet både med backend og/eller frontend-udvikling.

Inden for det sidste års tid har vi afsluttet 2 store projekter for hhv. TV ØST (Se case her: https://www.cooper.dk/cases/tveast) og Region Sjælland (Se case her: https://www.cooper.dk/cases/helbredsprofilen). Begge løsninger er lavet i Drupal 7 og er succesfuldt afsluttet nu. Betaling foregår pr. time eller for komplette projekter.

Ser frem til at høre fra jer :)

Mvh. Cooper Webdesign