/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
microsoft silverlight i FP??
Fra : Azraff
Vist : 467 gange
20 point
Dato : 14-01-09 16:49

Er det muligt at bruge dette program direkte i FP??
Og hvis så, - hvordan??

Kommentar
Fra : iah

Dato : 14-01-09 17:08

Microsoft har frigivet Silverlight som er en plugins til diverse browsere som skal bruges til at levere "next generation" af. Net baseret multimedia.

Hvad mener du med at bruge det i Pront Page?

Kommentar
Fra : Azraff

Dato : 14-01-09 18:06

... om man kan bruge det et eller andet sted, og så evt. linke til det - så jeg kunne bruge det til at have billedegallerier. Som man så kan komme ind på fra min hjemmeside

Accepteret svar
Fra : iah

Modtaget 20 point
Dato : 14-01-09 22:16

Citat
... om man kan bruge det et eller andet sted, og så evt. linke til det - så jeg kunne bruge det til at have billedegallerier. Som man så kan komme ind på fra min hjemmeside

Hvis det er et billedgalleri du vil have kan du bruge: Picasa http://picasa.google.dk/download/thanks.html

Godkendelse af svar
Fra : Azraff

Dato : 15-01-09 13:33

Tak for svaret iah.

Kommentar
Fra : Azraff

Dato : 15-01-09 14:06

Jeg har prøvet at linke direkte ind til Windows live - og så diasshow'et.. men kan ikke få det til at virke - er det mig der er en klovn, eller er det ikke muligt??