/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Danskere i David Letterman?
Fra : Niller-M
Vist : 2536 gange
50 point
Dato : 12-01-09 16:20

Har der nogensinde været en dansker inde i studiet hos letterman? Snakker ikke bands, men skuespillere, sangere, lign...???

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-01-09 16:22

sikkert

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 12-01-09 16:30

ham fra ringenesherre var han ikke dansker ? eller halvdansker. viggo mortensen

Kommentar
Fra : Niller-M

Dato : 12-01-09 18:15

Teil: intelligent svar..

Scootergrisen: Han har ikke i..heller ikke waldau, birgitte eller connie nielsen, lars ulrich eller lign...

Kommentar
Fra : jakob20

Dato : 12-01-09 19:33

Viggo Mortense er halv-dansk og snakker dansk. Han har været derinde?

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 12-01-09 19:47
Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 12-01-09 19:58

Citat
Har der nogensinde været en dansker inde i studiet hos letterman? Snakker ikke bands, men skuespillere, sangere, lign...???

JA____

V - Borge/ familie_____eller var det noget helt andet.
Men tvivler på de snakker DK