/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
mangler lånehaj hurtigt
Fra : slassi
Vist : 1589 gange
20 point
Dato : 06-01-09 16:24

hej allesammen
jeg er kommet i en meget træls situation og står og mangler 10000kr meget hurtigt...
jeg kan ikke låne i banken eller på nogle hurtiglån da jeg er i RKI og ikke kan stille nogen form for sikkerhed fordi jeg bor i lejet bolig...

HJÆLP

Lånehaj efterlyses...!

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 06-01-09 16:30

Ned på det nærmeste værtshus--- hurtigt--- lån også til et judokursus

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 20 point
Dato : 06-01-09 16:32

Helles engle har gryn

Kommentar
Fra : slassi

Dato : 06-01-09 16:37

olesen..: det er sku seriøst det her...

teil...: jamen jeg har ikke lige kontakt til sådan nogle, men mangler bare en der kan låne mig de 10 for en kort periode...

Godkendelse af svar
Fra : slassi

Dato : 06-01-09 16:39

Tak for svaret Teil. men ikke så brugbart for mig

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 06-01-09 16:45

jeg mangler sku også bare nogen der kan låne mig noget fisse i en periode.... hvor finder jeg det

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-01-09 17:14

Det bliver jo en ågerrente og det har den nærmeste rockerborg

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 06-01-09 17:15

Du er nødt til at låne privat, hvis du er i RKI. Der er ingen "lånehajer" der låner ud uden sikkerhed i fast ejendom - desværre.

Prøv venner, bekendte og familie...

Jeg vil IKKE råde dig til at låne i kriminelle miljøer, da de har nogle vanvittige renter og en noget hårdfør inkassometode!

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 06-01-09 17:27

Seriøs hvad regner du med vi skal gøre.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 06-01-09 17:28

Og så er det endag dit første spørgsmål på kandu.

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 06-01-09 17:31

Hvis du ejer et visakort kan du overtrække det af flere gange. Det opdager banken ikke før om et par dage.

Smut en tur i Netto og køb en liter mælk og tag den på 2000 kr. over beløbet (mener det er max. i Netto) - og så om bag i køen igen med en ny liter mælk!

Kommentar
Fra : clou

Dato : 06-01-09 18:08

hvis du står i RKI er der jo en grund til det - du betaler ikke hvad du skal. Hvordan ville du så kunne betale de 10.000 kr. tilbage til en eventuel udlåner.

Det er skruen uden ende, det du er på vej ud i!

Hvis det er til husleje eller lign. så tal med dem du skal betale, måske kan du få en afdragsordning!

Clou

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-01-09 18:26

Alvorligt ment, så tror jeg at familie og venner er din mulighed.

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 06-01-09 20:45

Hvis du Googler: lån rki, kommer der masser af firmaer frem som gerne vil låne dig penge på trods af at du står i RKI.

http://www.google.dk/search?hl=da&q=l%C3%A5n+rki&meta=&aq=f&oq=

Kommentar
Fra : slassi

Dato : 07-01-09 14:48

vil også gerne låne privat, men har spurgt alt og alle jeg kender, og de har ingen mulighed for det på nuværende tidspunkt... jeg betaler af på alt hva jeg skylder for tiden, men de penge her er til at betale en ven som jeg ikke er så gode venner med mere, og nu truer han med at der kommer andre efter mig vis ikke pengene falder på fredag, så det er noget rigtig lort....!!!

håber der er nogen der kan hjælpe, er villig til at betale renter også, bare ikke rockerrenter...