/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Intel contra A.M.D
Fra : dhmoelsted
Vist : 636 gange
100 point
Dato : 04-01-09 10:51

Skal man som alm bruger ud og købe ny pc( nok bærbar ) i størrelse 4gb ram 500 gb hdd og bundkort grafikkort ved jeg intet om MEN har hørt at man skal vælge en med INTEL duo prosessor
ikke A.M.D turion x2 rm -72 har dette noget på sig for en alm bruger , sidstnævnte skulle udvikle mere varme ???

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 04-01-09 11:06

Blandt nørder er Intel førende, men det kan hurtigt ændre sig.

Det var i gamle dage at AMD, så sent som med Athlon XP, udviklede så meget varme at man kunne grille en kylling i kabinettet.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-01-09 13:07

Så må jeg være nørd, for jeg foretrækker helt klart Intel.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 04-01-09 14:16

Jeg køber også altid Intel..........................gider ikke opdage at det skulle jeg have gjort.
De fleste systemer jeg leger med accepterer straks Intel's produkter.

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 05-01-09 15:58

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-01-09 16:10

Selv tak - Min Zepto bærbar har Intel bundkort / skærmkort / wireless netkort.
Min mus er dog en Logitech trådløs (299)