/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Vagina opstramning.
Fra : vedikkealt
Vist : 7693 gange
100 point
Dato : 29-12-08 18:42

Er der nogle her som har gode erfaringer med muskel trænings kugler til opstramning af vagina muskler.

Altså ikke nødvendigvis et "lystæg" med vibrator o.s.v.

Og hvordan sikre man sig at kuglerne får / har den rigtige størrelse fra start.

Hilsen vedikkealt

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-12-08 18:45

Hej med dig.
Det gør du ved at snakke med din læge . Han/hun er altså bedst til det.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 29-12-08 19:19

Piaskov
Nu spørger personen ikke sin læge, men personer her inde som muligens ved noget om disse kugler. Synes ikke man skal svare folk på den måde.
alimak

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-12-08 19:24

Citat
Synes ikke man skal svare folk på den måde.

Ved du hvad ...jeg syntes det er det mest naturlige i verden at rådføre sig med sin læge.
Det er da muligt at andre herinde har prøvet og kan sige for og imod
Men men men ...der skal normalt tages mål til det og det kan man altså ikke selv gøre.
Der var altså velmenende råd jeg kom med ikke noget andet.
Men undskyld mig hvis der er sarte sjæle til stede.

Kommentar
Fra : Wolf10

Dato : 29-12-08 19:29
Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 29-12-08 19:42

alimak, det er sådan pointjægerene fungere i dette forum - prøv bare se både Piaskovs statistik samt Refi m.fl. Der er en grund til deres mange point ud over deres dobb.profiler.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 29-12-08 19:56

Jeg vil anbefale at google Helle Gotved og afprøve hendes bækkenbundsteorier med daglige øvelser som jeg er sikker på hjælper de fleste kvinder med ønske om en stærkere muskulatur...

så også, men kan ikke just anbefale, da jeg intet ved om sådanne indgreb:

http://www.opitz.se/Treatments/Intimatesurgery/tabid/101/language/da-DK/Default.aspx

Held og lykke

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-12-08 19:58

Citat
prøv bare se både Piaskovs statistik samt Refi m.fl. Der er en grund til deres mange point ud over deres dobb.profiler.

????? Hvad fanden mener du
Jeg har sq kun en profil modsat mange andre. Idiot

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 29-12-08 20:02

Efter et par dage med tynd mave kunne jeg måske også få brug for genoptræning med et par kugler....

Skikken med brug af vaginalkugler stammer, som andre ting, fra Fjernøsten hvor kvinderne brugte dem seriøst til træning efter fødsler mange år før den velslige sexindustri fik øje på dem og lavede flere størrelser, vibratorer og alt muligt andet "salgsfremmende".

Kommentar
Fra : transor

Dato : 29-12-08 20:15

Vagina er ikke en muskel, som kan trænes. Men det kan bækkenbunden. Knibeøvelser gør mester.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 29-12-08 20:16

Her er der kun en størrelse

Kærlighedskugler kan bruges til genoptræning af musklerne i bækkenbunden, mod inkontinens samt ved bækkenbundsløsning. Når man træner med kærlighedskuglerne, strømmer der blod til muskelvævet i underlivet og hos nogle kan det fremkalde en skedeorgasme.

Man indsætter kærlighedskuglerne i vagina. Som man kan mærke på produktet, så er der en kugle inden i kuglen. Dette bevirker, at når man bevæger sig så bevæger kuglerne sig også, og derved sendes en besked til hypofysen, som beder musklerne om at trække sig sammen. Man kan altså ubevidst gå og lave knibeøvelser. Det virker kun når kroppen er i bevægelse, så personer der kun er siddende vil ingen gavn have af produktet. De er ikke lystfremmende. Falder kærlighedskuglerne ud, kræver det ikke mere end 5 minutters træning 2 x dagligt i 5 – 7 dage, hvor man skal presse/holde om kuglerne mens de er indsat i vagina. Derefter vil det være muligt at holde kuglerne oppe, så man kan gå rundt med dem. Hvor lang tid man ønsker at gå med produktet er op til én selv. Anbefales min. 2 x ugentligt.

http://www.bjorn-nielsen.dk/shop/kaerlighedskugler-186p.html

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 29-12-08 20:30

Citat
Jeg har sq kun en profil modsat mange andre. Idiot
- he he så siger vi det

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-12-08 21:02

Achtonfem...hvorfor opretter du ikke et spørgsmål for di selv ??
Det er altså ikke smalltalk det her og så vidt jag kan se er du ikke kommet med noget konstruktivt overhovedet ...hvad der generelt er gældende for dig

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-12-08 21:25

Citat
Vagina er ikke en muskel, som kan trænes. Men det kan bækkenbunden. Knibeøvelser gør mester.

Thumb's up for den

og dertil behøves ikke kugler , medmindre personen er i tvivl om, om det er de rigtige muskler hun strammer.

det er ikke kuglerne i sig selv, der kan hjælpe med at stramme/træne bækkenbundsmusklerne....

Citat
Og hvordan sikre man sig at kuglerne får / har den rigtige størrelse fra start

Størrelsen på kuglerne....ved sgu ikke om de fås i så mange forskellige størrelser...det er heller ikke vigtigt....deres eneste funktion er, at hun skal kunne lære at stramme de rigtige muskler, og det er kuglernes eneste funktion, for hvis det ikke er de rigtige muskler der strammes op, falder kuglerne bare ned når hun går

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 30-12-08 04:09

Hvad med en hel uges god sex ?

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 30-12-08 07:04

Hold da op...

Her er der åbenbart også nogle der er stramme i masken...

# LuffeA

Desværre har det ikke den ønskede virkning, en ""bundløs" sø bliver VED med at være en bundløs sø...

Og tak for seriøsiteten...

Godt Nyt År til alle...

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 30-12-08 09:20

Citat
Det er altså ikke smalltalk det her og så vidt jag kan se er du ikke kommet med noget konstruktivt overhovedet ...hvad der generelt er gældende for dig
i lige måde

Kommentar
Fra : ups8700

Dato : 22-01-09 12:07

Hejsa

Vis det er din bækkenbund du vil have trænet.

Træn Din Bækkenbund
Med træningskugler kan du få trænet bækkenbund - sexlivets vigtige muskler. Træningskugler placeres så dybt i skeden som en tampon og må højst sidde fire timer. Nogle bruger den oppe under samleje eller sammen med en vibrator - men de er først og fremmest træningsgrej til din bækkenbund. De virker effektivt - ligesom knibeøvelser.

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 07-03-09 12:44

Tak for et SERIØST svar...... Nordsted1.

Hilsen vedikkealt