/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
Til ans - hvor fandt du det ?
Fra : ingelein
Vist : 541 gange
50 point
Dato : 27-12-08 15:54

Hej ans
Tak for svaret, for jeg har ledt som en tumpet, men da jeg så ordet "erhverv" indgå i dit link, følte jeg mig straks lidt bedre tilpas. Nu har jeg selv startet eftersøgningen forfra, fordi jeg jo nu ved at det var der - men i betragtning at selv de ansatte hos PostDanmark ikke kunne finde det, burde det have været placeret i venstre menuoversigt. -
Mange tak, jeg fik jo klaret mit problem - og sparede yderligere nogle timer med at lede efter den sk.. folder.
Mange venlige hilsner
Ingelein

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 27-12-08 16:12

Jeg søgte på Google ... Post Danmark

http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&aq=t&hl=da&ie=UTF-8&rlz=1T4ADBR_daDK291&q=post+danmark

I det første link, der står priser, klikkede på det.

Du ønskes et godt nytår

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 27-12-08 17:04

Tak for svaret ans.

Det er godt at der er nogen der har de "rigtige" briller - eller øjne på sagen

Også godt nytår til dig.
Mange venlige hilsner
Ingelein