/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
PostDanmark øv! - portopriser
Fra : ingelein
Vist : 1469 gange
50 point
Dato : 27-12-08 15:32

Hej
Jeg har brug for at opgive portopriser pr. 1. januar 2009

På PostDanmarks side kan [U]jeg[/U] ikke finde dem, og det kunne den flinke mand i Postdanmarks kundeservice heller ikke. Jeg ringede dertil i dag den 17. 12. kl. 15.07. - Tænk, han opgav mig de samme priser, som gælder i dag. Så måtte jeg godt nok spørge ham om hvad en pakke max 5 kilo koster den 1. 1. 2009. Da han svarede 70 kr. - kunne jeg godt se, at PostDanmark ikke selv kan finde ud af det, så det var en gammel pris han oplyste. En pakke på max 5 kg koster nemlig 75,00 kr. fra januar. Jeg vil blive ringe op på mandag af en, som kender priserne.grrrr........mendet er her og nu jeg skal oplyse portoprisen.

Er der nogen herinde, som kan kigge i den folder, som vi fik en gang i starten af måneden - husstandsomdelt`?

Jeg mangler priser på:

Maxibrev max. 250 gram, 500 gram , 1000 gram og 2000 gram.

Hold k..... for en dårlig service vi må finde os i fra PostDK.

Tænk at man skal ty til flinke kandu'er for at finde ud af det.
Håber meget på hjælp.

Mange venlige hilsner
Ingeborg

Accepteret svar
Fra : tezt

Modtaget 60 point
Dato : 27-12-08 15:38

kr 22,- --- kr 36,- ---- kr 48,- ----- kr 58,-

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-12-08 15:39
Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 27-12-08 15:47

Tak for svaret tezt.

Du svarede præcist på det jeg spurgte om. Derfor vil jeg dog også gerne give 50 point til ans,
Dem må du desværre hente i mit næste spørgsmål, som jeg sender straks.

Mange venlige hilsner Ingelein

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 27-12-08 15:50

det var så lidt ingelein :)

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 28-12-08 08:52

Ja, altid dårlig service fra PostDanmark (næsten) men de har da smidt en folder i min postkasse her i December med alle de ny takster !!!

Det er alt for dårligt, at de ikke selv kender deres (alt for høje priser) priser.

Har lige modtaget et par pakker fra Tyskland, pris Ca. 30 Kr. stykket !! (HMmmm det kunne være at vi skulle til at spare på portoen, og bestille i Tyskland, når vi køber noget på nettet???)

MVH