/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Psykologi / Spørgsmål
10  dova 460
Der var en - GANG eller 2
Fra : sokoban
Vist : 622 gange
13 point
Dato : 26-12-08 00:00

Hvem pokker har lavet denne og er der flere med samme???
http://peecee.dk/upload/view/146380

BTW_den er sikkert fyldt med _ dertil-hørende lobber!! og mus.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-12-08 00:15
Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 26-12-08 00:27

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 26-12-08 00:29

Leder man_ finder man det
Kan kun huske den fra År ????

Men er der flere med ? damen,
eller var det bare en ''dille'' PÅ 2 JUL

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 23 point
Dato : 26-12-08 00:29

Iøvrigt et besyndeligt spørgsmål i kategorien Psykologi, men hva' fa'en...?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-12-08 00:31

Jamen så søg dog cx...og du skal finde: http://en.wikipedia.org/wiki/Melanie_Safka

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-12-08 00:34

Discografien:
Citat
Melanie (aka Affectionately Melanie), December 1969 (US # 196)
Candles in the Rain, September 1970 (US #17 - Gold record, U.K #5, Australia #2, Canada #5, Norway #20, Germany #16)
Leftover Wine, November 1970 (US #33, U.K #22, Australia #8, Canada #22, Germany #31)
R.P.M. (Revolutions Per Minute) (film soundtrack), 1970 (US #148)
The Good Book, May 1971 (US #80, U.K #9, Australia #29, Canada #26, Norway #20, Germany #29)
All the Right Noises (film soundtrack), August 1971
Gather Me, December 1971 (US #15 - Gold record), U.K #14, Australia #9, Canada #14, Norway #25)
Garden In The City, 1972 (US #115, U.K #19, Australia #38)
The Four Sides of Melanie*, 1972 (US #103, U.K #23)
Stoneground Words, November 1972 (US #70, Australia #69, Canada #34)
Melanie at Carnegie Hall, 1973 (US #109)
Please Love Me*, 1973 (US)
Madrugada, May 1974 (US #192)
As I See It Now, February 1975
Sunset and Other Beginnings, October 1975
Photograph, 1976 (Australia #84) (re-issued on CD as Photograph (Double Exposure) in 2005)
Phonogenic - Not Just Another Pretty Face, September 1978
Ballroom Streets, August 1979
Arabesque, August 1982
Seventh Wave, September 1983
Am I Real or What, 1985
Cowabonga - Never Turn Your Back on a Wave, April 1988
Precious Cargo, 1991
Silence Is King, February 1993
Freedom Knows My Name, 1993 (US)
Old Bitch Warrior, February 1996
Recorded Live @ Borders, 1996
These Nights, 2001
Victim of the Moon 2002
Crazy Love, 2002
Moments from My Life, 2003
Paled By Dimmer Light, 2004

(Albums marked with an asterisk are compilation albums)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 26-12-08 00:50

Citat
Iøvrigt et besyndeligt spørgsmål i kategorien Psykologi, men hva' fa'en...?

Spørg HVOR du minst forventer et ÆRKIGT svar og alla er der__SGU

Grunden til jeg lå den der, var at havde man HAFT en/1 4x4
så havde jeg sikkert spurgt om begravelses hjælp/ eller der-omkring
FA DEN sikkert er for dyr til mig_

GNAT Nåsse_får/ År.
ALT ment i den værsrte tone +tatser der ikke værker mere...
U_P_S

Vender lige til BUKS med den / køre-forening

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 26-12-08 01:44

En af mine favoritter fra Vietnam-tiden, en vaskeægte protesttid hvor også Joan Baez var helt på toppen, og hvor filmene Soldier Blue, Zabriskie Point m.fl. kom frem.

Sidste år blev Joan Baez iøvrigt inviteret til at underholde på et amerikansk militærhospital hvor Irak-sårede lå.
Men det amerikanske militær nedlagde forbud, de glemmer ALDRIG.

@Molokyle. Husk lige kildeangivelsen og/eller et link når Du kopierer noget ind, det er faktisk ulovligt det Du laver der.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-12-08 07:03

Alm. linking er lovligt ..også deep-linking (..selvom man bør undgå denne 'unode', da det belaster indehaverens host/server med uønsket trafik på domænet)

Undtagelsen er så vidt jeg ved deep-linking til databaser med dataudtræk for øje. Altså at snuppe f.eks. huspriser hos Home og andre ejendomsmæglere for at lave og offentliggøre prissammenligninger (..der har vist nok været en sag om netop dette ..så vidt jeg husker.)

Det samme gælder vist nok offentligørelse af andres 'nyheder' f.eks. fra Reuter, Associated Press, osv. hvis de fremstår som selverhvervede.

http://www.geocities.com/hssph/artikel2.html

Internettet ville næppe heller være særlig brugbart, hvis ikke man måtte offentligøre link

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-12-08 07:10

Ps. Hvis det er Youtube klippet du tænker på? Så er lovligheden altså Googles problem som indehaver af tjenesten. Desuden advicerer de selv i offentliggørelse af deres filmklip:

Citat
After making your selection, copy and paste the embed code above. The code changes based on your selection.

Include related videos
Show Border

..hvilket altså bl.a Kandu.dk benytter sig af og har implementeret på disse sider med markørerne:

[ Y O U T U B E] [ / Y O U T U B E]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 27-12-08 19:00

Citat
Ps. Hvis det er Youtube klippet du tænker på? Så er lovligheden altså Googles problem som indehaver af tjenesten. Desuden advicerer de selv i offentliggørelse af deres filmklip:

SORRY_for
MEN ER DET IKKE GOOGLE/ yahoo???? DER EJER YOUTUBE_?

og som sådan__STORT FIRMA___ frasige sig sit eget ansvar,
og lægge/ smide det videre til UPLOADER, med dertil følgende på nakken.

Nå, havde bare ho`rt den andetsteds fra...

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 26-01-09 19:40

http://www.kvaz.com/file_Melanie+Safka++The+best+off.html
http://filespump.com/index.php?q=my+first+album+melanie+safka
http://www.yumusica.com/listen/melanie-safka#
Sidst-nævnte måske uden # LIGE til at gemme !!!
Ellers:
Lad den køre musikken igemnnem og GEM
Første link er fra // TYSK tv fra ? muzik-laden og er en video med de
bedste fra ''damen'' __ikke mig

Nå _ hej med dig.

Godkendelse af svar
Fra : sokoban

Dato : 26-01-09 19:41

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 26-01-09 19:43

Og LINKS virker..