/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  3773 570
Korrektur på opgaven?
Fra : nikolaj-n
Vist : 770 gange
20 point
Dato : 10-12-08 21:26

Er der nogen herinde der muligvis har tid til at læse korrektur på min opgave, som desuden skal afleveres den 23 dec.- emnet er Unge og rusmidler? Jeg har nemlig en stærk tendens til at overse småfejl i mine egne opgaver.

På forhånd tak

Kommentar
Fra : nikolaj-n

Dato : 10-12-08 21:26

..det er desuden på gymnasie niveau.

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 10-12-08 22:45

Hvis du "kun" mener korrektur, dvs. retskrivning, tegnsætning etc. kan jeg godt gøre det.
Det indholdsmæssige kommenterer jeg kun, hvis den er helt gal

Jeg er korrekturlæser (og lærer).

Kommentar
Fra : nikolaj-n

Dato : 11-12-08 01:38

Ja, det er grundlæggende kun det jeg vil have dig til at kigge på, men er da osse mere end velkommen til at kommenterer på indholdsmæssige). Jeg skal som sagt have afleveret opgaven den 23 dec, og derfor kan jeg først sende den pr. mail til dig omk. den 20-22, da næsten lige har modtaget selve problemformuleringen - Hvis det er iorden? : )

Accepteret svar
Fra : frieda

Modtaget 20 point
Dato : 11-12-08 07:23

Næh, så må jeg desværre sige fra.

Jeg havde misforstået dig tidsmæssigt.

Det er for sent for mig. Der er jeg på vej op gennem Europa.

Skal hjem til Danmark til jul og stopper et par gange undervejs.

Kommentar
Fra : nikolaj-n

Dato : 11-12-08 10:23

Aghr, det var ægerligt, men tak alligevel og go' tur : )

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 11-12-08 10:35

Tak, skal du ha og held og lykke.

Hjælper gerne en anden gang.