/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
Hvordan sætter jeg flere billeder på en ~
Fra : k_m_s
Vist : 565 gange
60 point
Dato : 23-03-03 23:26

Hvordan ændrer jeg størelse på billeder og sætter 4 stk. på et A4 ark og udskriver dem i PSP5?

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 24-03-03 06:32

Gå ind under image, vælg resize, prøv hvilken størrelse der passer dig. Der er også mulighed for at rotere billederne, hvilket er meget brugt, når man skal have 4 stk. på et A4. (printer ud i landscape) Du finder rotate, under image.

MVH

Accepteret svar
Fra : akselsonne

Modtaget 60 point
Dato : 24-03-03 11:51

i PSP 7
File
Print Multiple images...

hvis den funktion ikke findes i 5'eren så
et ny tegning med en billedstørrelse på 600 x 800 svarer næsten til en A4 - kopier dine billeder over i den og udskriv

mvh
Aksel

Godkendelse af svar
Fra : k_m_s

Dato : 06-04-03 15:41

Tak for svaret akselsonne.