/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
HTML program?
Fra : eseses
Vist : 529 gange
100 point
Dato : 09-12-08 18:48

Hej kandu brugere, jeg søger efter et html/css program, programmet skal kunne vise en liste med forslag til tags og attributter, Fx. når jeg skriver starten af et html tag så skal der poppe nogle forslag frem som jeg kan vælge,

jeg har haft sådan et program for længe siden, men jeg har glemt hvad det hedder.
¨

Jeg håber at der er nogen som kan hjælpe,

hilsen eseses.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-12-08 19:09

Stones Webwriter måske:
http://www.webwriter.dk/

mvh klaudi

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-12-08 19:35

Dreamweaver kan, download en 30 dages fuld prøveversion fra http://www.adobe.com/dk/downloads/

Tidligere versioner kan også.

Kommentar
Fra : eseses

Dato : 09-12-08 19:55

tak for svarene ind til videre, benthjul, når jeg vølgær prøveversion spørger siden om et firma navn, er der ikke en prøve version af dreamweaver til privat personer..

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-12-08 20:28

Jeg har downloaded privat, men husker ikke om jeg skrev et firma....

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 09-12-08 21:27

Citat
forslag til tags og attributter

Det kan Webwriter og det er GRATIS!!!
http://www.webwriter.dk/kodefaerdigoerelse.htm

mvh klaudi

Kommentar
Fra : severino

Dato : 09-12-08 21:39

Jeg bruger også Stones Webwriter, som Klaudi forslår. Den kan du registrere som privat gratis bruger. Men så har du den begrænsning, at du kun kan up-loade en fil ad gangen.
Men det er til at leve med, da du kan bruge din browser til at up-loade hele konseptet til din hjemmeside.

Så den må du score på Klaudi!

Godkendelse af svar
Fra : eseses

Dato : 12-12-08 17:49

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : eseses

Dato : 12-12-08 17:51

også tak til bentjuul & severino som som har bidraget med gode indlæg.

Kommentar
Fra : eseses

Dato : 12-12-08 17:54

PRIVAT BRUG, FREEWARELICENS
Du kan bruge WebWriter til at lave din egen private og ikke-kommercielle hjemmeside i hjemmet.
Du henter selv programmet på Internet, og registreringsoplysninger tilsendes pr. e-mail. Overførsel til Internet (ftp), er begrænset i gratisversionen.

hvad er ikke-kommercielle sider ?????????????????????????????????

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-12-08 18:01

Velbekommen

Ikke kommerciel er vel en privat side, altså en du ikke tjener penge på! Tror jeg

mvh klaudi

Kommentar
Fra : PhillipRaff

Dato : 14-02-09 14:24

Jeg kan anbefale Visual Web Developer 2008 fra Microsoft. Der er ganske gratis, men kræver dog en masse bøvl med at registrere. Det er et dejligt IDE til både HTML og CSS samt ASP(.NET). Dog skal du være klar over at du ikke kan skrive PHP!