/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
Sikkert eller ej?
Fra : sjhfhammer
Vist : 637 gange
200 point
Dato : 09-12-08 10:18

Hejsa

Kunne godt tænke mig at vide om nogen har genskab til det at tjene penge over nettet?

Jeg har været inde på hjemmesiden: http://www.tjenpenge.org/betalte-undersogelser/
hvor de beskriver, hvordan man nemt tjener penge over nettet. De henviser til hjemmesiden:
HighestPaidSurveys.com hvor man tjener penge ved at besvare spørgeskemaer fra forskellige firmaer. Ideen lyder faktisk reel og klogt nok, men kan det nu oss passe at det er så godt som det lyder?

Håber der er nogen, der har en mening eller erfaring med dette:)

Hilsen Frederik

Kommentar
Fra : mikkelberg

Dato : 09-12-08 10:20

Der kan godt tjenes lidt, meget lidt.- jeg har arbejdet en del med det og måske tjent 2 -300 kr.-
jeg har ikke engang gidet hente pengene, der står rundt omkring.

Kommentar
Fra : sjhfhammer

Dato : 09-12-08 10:29

Oka. de skriver da ellers, at køber man et skema over alle attraktive spørgeskemaer, kan man tjene op til 600 kr pr spørgeskema?

Der står også at man kan få sat pengene ind på sin konto. skal man så selv melde det til skat eller?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-12-08 10:30

Og endnu mere fup.....

Man har ikke lov at være så naiv....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-12-08 10:32

Når noget lyder for godt til at være sandt...så er det for godt til at være sandt....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-12-08 10:35

Citat
at køber man et skema over alle attraktive spørgeskemaer
,, ringer der slet ikke en klokke ? - desuden udgør dissse "tjenester" af og til en sikkerheds risiko.

men ok - mange der bruger det og tjener lidt - og jeg mener LIDT - det er sikkert sjovt for en meget kort tid men ikke værd at spilde tid og pc på.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 210 point
Dato : 09-12-08 10:36

dit spørgsmål lyder "sikkert eller ej" - så er svaret nej

Kommentar
Fra : steenolsen

Dato : 09-12-08 10:41

Jeg skal ikke gøre mig til dommer over om det er et godt eller skidt koncept, men jeg vil dog sige, at det umiddelbart virker useriøst at gå igang med at sælge med en hjemmeside der kun er halvt færdig... Hvis det er seriøst, så kommer her en opfordring til den meget spæde iværksætter bag sitet om at få lavet hjemmesiden færdig...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-12-08 14:24

Jeg har været tilmeldt et enkelt firma, hvor jeg skulle besvare spørgsmål.... der kunne man optjene point (meget få)til at handle i deres egen forretning

Andre firmaer der har undersøgelser, udlover at man er med i en lodtrækning om f.eks en købmandskurv.

Så de beløb der bliver nævnt på kr. 600 for en enkelt undersøgelse, den tror jeg simpelthen ikke på,
men det kunne da være ret så interessant, hvis du tog jobbet og fortalte hvor rig du bliver

Godkendelse af svar
Fra : sjhfhammer

Dato : 10-12-08 07:58

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-08 08:33

velbekomme og pas nu på din maskine hvad du en vælger