/ Forside/ Interesser / Videnskab / Fysik / Spørgsmål
10  CLAN 630
Hvor kan man købe det??
Fra : blålynet
Vist : 1225 gange
37 point
Dato : 28-11-08 13:10

hvor kan man købe svolv og trækul

i får 25 point for at svare på dette

Kommentar
Fra : blålynet

Dato : 28-11-08 13:11

jeg mener 37

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-11-08 13:15

Du kan love alt det du vil....

Dine bomber må du lave af knaldhætter.....

Fordi du kun er alm. bruger kan du sagtens findes - så stop bare.....

Kommentar
Fra : blålynet

Dato : 28-11-08 13:17

jeg forstod ikke en skid af dit indlæg, men Whatever fuck nu bare ad helvede til

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-11-08 13:18

Køb dit fyrværkeri og knaldfyrværkeri lovligt og lad være med at eksperimentere.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-11-08 13:20

Fik du ikke hjælp nok her

http://www.kandu.dk/Spg129194.aspx

Kommentar
Fra : blålynet

Dato : 28-11-08 13:21

nej

Kommentar
Fra : blålynet

Dato : 28-11-08 13:22

jeg ska vide hvor man kan købe det henne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-11-08 13:22

Ring 114 og spørg....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-11-08 13:24

Min købmand sælger svovl....

Trækul fyrer jeg ikke med....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 28-11-08 13:25

Det er sgu lige før jeg vil give dig en opskrift på noget der med garanti vil slå dig ihjel! Du fatter åbenbart minus, og er nogenlunde så klog som karmtræ, din

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-11-08 13:28

spor den ip og meld fjolset !

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 28-11-08 13:34
Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 28-11-08 14:41

VI MARGRETHE DEN ANDEN, af Guds Nåde Danmarks Dronning ytre :

Citat
Loven gælder ikke for Færøerne og Grønland

Vil det sige, at Fedde X gerne må fiske fisk (og hvaler) med dynamit, når han er på grønland ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-11-08 14:57

Nahhhh

Der skal du nok lige "tjekke" grøndlandsk lov

De har også lidt andre regler for skydevåben

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-11-08 14:58

Fjern selv lige "d" i Grønland

evt. med dynamit

Kommentar
Fra : blålynet

Dato : 28-11-08 16:15

jeg får ingen hjælp her så jeg er ligeglad med alt det med at lave kanonslag.Man kan heller ik finde nogen opskrifter på google.SÅ FYRER JEG BARE RAKETTER AF. er i så tilfredse!!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-11-08 16:18

Ja - sålænge dine forældre er involveret

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 28-11-08 19:59

Hvad trækul angår, så skal jeg lige ud for at se hvad der er tilbage på grillen fra i sommers.
Med hensyn til svovl, ja ved du ikke hvor du får det fra, så du jo ikke så farlig enda.
Der er noget der hedder det tredie krydderi + blandingsforhold.
Jeg kunne egentlig også give dig opskriften på nitroglysserin så var du da færdig med at experimentere.
Men kom nu godt ind i det nye år med lemmerne i behold, dit lille fjog.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 28-11-08 20:41

Snothvalp.......

Var du ikke så dum, havde du fået et par opskrifter på noget BUUUUUM der ikke var slet så farligt.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-11-08 23:49

Nå en til der eksperimenterer bare lidt ældre

Accepteret svar
Fra : ziggy99

Modtaget 37 point
Dato : 29-11-08 00:54

Det er slet ikke så svært:

http://web.tag-gym.dk/kemi/dokumenter/tsDokumenter/%C3%98V%20%20FONT%C3%86NER%20%20OG%20%20BORDBOMBER.doc

http://www.gumlebumle.dk/?side=51&artikel=SortKrudt

forsøg med mindre ting først...altså svovl fra almindelige tændstikker og se tingene i mindre målestok før du begiver dig ud i det lidt større knald..husk beskyttelsesbriller

Ziggy99

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 29-11-08 01:02

Her er lidt mere seriøs disput om emnet:

http://www.piratgruppen.org/forum/archive/index.php/t-71099.html

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-11-08 01:41

Var den nogle der nævnte.... Hjernedød ....hvad ?? nå ja Ziggy ..du vandt sku ..Går du efter poeintne

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-11-08 13:23

Citat
Svar aldrig..... Er du klar over at det er ulovligt?

Øhhh....hvad er det så lige du selv skriver i din profil beskrivelse???? Du er sq da for dum

Godkendelse af svar
Fra : blålynet

Dato : 29-11-08 22:15

jeg fyrer kun raketter af har jeg sagt. deusden er det man ska bruge dyrt..... og jeg er ik ligefrem rig!!!!!

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 30-11-08 14:22

Piaskov...mener du at der er en uoverensstemmelse med hvad jeg skriver i profilen???

Kommentar
Fra : Magnum8

Dato : 08-12-08 20:25

Svovl kan købes i Matas trækul kan købes i superbrugsen, skal du bruge det til sortkrudt skal det ikke være briketter for det indeholder op til 50% SAND så lad vær med det ;)

Kommentar
Fra : Pyroteknik

Dato : 31-03-11 02:15

Nu er jeg ganske ny herinde, men... her er mange kloge og knapt så kloge hoveder. de knapt så kloge forsøger at lave fyrværkeri ( hvilket kun fyrværkere må). Bliver man taget i at fremstille ændre eller sælge fyrværkeri, så er det helt sikket at rumpen kommer i rundsaven.
Jeg skal som proffesionel havegud ved hvor mange tilladelser...

så lad nu være med at lege med ilden....